ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تولد ناهید جون

1391/1/6 8:45
4,054 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز تولد ناهید جون بود . جشن خاصی نگرفتیم . اما بابا عیسی عصری که اومد خونه آماده بشه بره سر کار یه کیک خریده بود واسه ناهید جون و حسابی سوپرایزش کرد.(همسر عزیزم ممنون واسه همه مهربونی هات . عاشقانه ، تا ابد ، در کنارت خواهم بود و ستایشت میکنم . و از خدا ممنونم که تورو سر راهم قرارداد )

من هم از طرف خودم وجه نقد کادو دادم . بابا سعید هم همینطور. دایی حامد هم که نیستش رفته تبریز خونه مادر خانمش اینا .

 

این گلم خاله مریم روز قبل تولد ناهید جون واسه اش آورده بود

 

 

اینم یه عکس 2 نفره مامان و ملودی وقتی داشتیم می رفتیم دد

 

 

ناهید جون الهی 1000 سال زنده باشی و سایه ات روی سرمون باشه . عاشقتم مامان خوبم . شما بهترین مامان دنیا واسه من هستی و امیدوارم که منم بتونم همون قدر که شما در حق من مادری و تموم کردی ، برای ملودی مامان خوبی باشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)