ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

هفت سال گذشت ...........

1390/11/12 10:55
939 بازدید
اشتراک گذاری

امروز يعني 90/11/12 هفتمين سالگرد آشنايي من و بابايي هستش. يادمه اون روز هم نم نم باروون ميومد . من و بابايي هم الان روي كشتي بوديم در راه خارگ . يادش بخير چه روزايي بود . با وجود اينكه من چند سال بود تئاتر كار ميكردم و بابات توي كارايي صوت و موسيقي بود اما همديگرو نديده بوديم و جالب تر اينكه من مدت ها بود عمو امين ( داداش باباشي ) رو ميشناختم و تموم اجراهاي موسيقيشون و به خاطر امين ميرفتم ميديدم و جالب تر از اون كه باباشي هم تموم اون اجرا ها روي سن صدابرداري و اجرا داشت اما نه من اون و ديده بودم نه باباشي منو . آْره ديگه قسمت به همين ميگن . 

چند تا عكس ميزارم پستت بدون عكس نباشه عسلم .( عكساي ديشب كه من و باباشي و ملودي رفته بوديم خريد . بلا خانوم نشست توي چرخ دستي .)

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)