ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

باز م تغيير فقط به خاطر ملودي

1390/10/21 9:27
969 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم الان چند روزه كه ديگه استخر بادي كه برات توي شركت گذاشته بودم واسه ات كوچيك شده بود و حسابي توي فكر بودم كه چكار كنم . از توي استخر همه اش نيم تنه بالات و مينداختي بيرون و دستت و ميكشيدي زمين . مجبور بودم روزي هزار بار دستت و بشورم خلاصه حسابي هم من كلافه شده بودم هم شما . اين شد كه امروز برات يه فكر تازه كردم و يه جاي گرم و نرم درست كردم . 3 تا حصير انداختم زير فرش و فرش كوچيكي انداختم وسطش كه لا اقل اگه خواستي دمر شي جا داشته باشي . البته اين فرش داستان داره . زماني كه من دنيا اومدم مامان بزرگم اين فرش و كادو تولد آورده برام . پس اين فرشه 25 سال پيش اومد واسه من و حالا مال شما شده البته دست ناهيد جون درد نكنه كه گفت فرش قرمزه رو ببر براش منم صبح رفتم از خونه ناهيد جون اينا فرش و آوردم برات . البته 2 تا بالش هم با اجازه خودم آوردم كه اميدوارم ناهيد جون ناراحت نشه )اينم عكس ميز كار جديد ملودي سر كار مامان.

 

 

حالا هم لالا كرده عسل مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)