ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

جواب بد خوابي هاي دخمله طلا

1390/9/22 10:37
975 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب خودم تا حدودي فهميدم كه دليل بي قراري و از خواب پريدنت چي هستش ديشب شايد 20 بار توي خواب ناله ميكردي كه من فكر ميكردم بيدار شدي اما وقتي ميومدم پيشت ميديدم كه خوابي اما داري ناله ميكني اولش فكر كردم خواب بد ميبيني اما بعد از چند بار يه بار بيدار شدي ديدم زور ميزني فهميدم كه ممكنه دلت درد بكنه . گذاشتمت روي پام و دلت و ماساژ دادم و يكم هم گريپ ميكسچر دادم خوردي ديدم تا شربت و خوردي از خستگي بيهوش شدي انگار آرومت كرده بود . فهميدم كه صد در صد مشكلت دل درده . صبح كه مي خواستم آمادت كنم براي سر كار خواستم ماميت و عوض كنم اما ترسيدم ديدم س و راخ م ق ع د ت خيلي باز شده خيلي ترسيدم فكر كردم پاره شده اما ديدم نه ميخواي دستشويي كني اما نميتوني خلاصه طي انجام يك سري كارا كه ديگه بهتره نگم شما موفق شدي كه دستشويي كني اينقده درد داشتي كه جيغ ميزدي و پتوت و گذاشته بودي توي دهنت و گازش ميگرفتي . منم گريه ميكردم اينقده دلم گرفت . اصلا طاقت درد كشيدنت و ندارم خلاصه بهت يه قاشق مربا خوري شربت انجير دادم تا الان 2 بار ديگه شكمت كار كرده و خدا رو شكر سر حال سرحالي . مامانم چرا وقتي بهت آب ميدم ياد گرفتي تفش ميكني بيرون اين طوري ميكني كه باعث ميشه نتوني درست دستشويي كني . دوست دارم نازترين دختر دنيا ( البته واسه من )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)