ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

وقتي ملودي خودش ميخوابه

1390/9/15 14:24
828 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز تا حالا مامان يكم حال نداره سرما خورده البته امروز صبح آمپول زد و حالش بهتره . ديشب دخمل نازه من با مامانش همكاري كرد و ساعت 9:30 شب لالا كرد . تا دقيقا ساعت 5:47 دقيقه صبح حتي يكبارم بيدار نشدي . همون موقع بود كه متوجه شدم ملودي بيداره  و داره با خودش تعريف ميكنه چون جديدن جيغ زدن هم ياد گرفته و خيلي به اين كار علاقه داره مشغول جاغ و جيغ بود . شير گذاشتم دهنت نخوردي . تكون دادمت تا بخوابي اما شما با اون چشماي درشتت نگام ميكردي و لبخند ميزدي . ديدم گناه داري لالا نداري گفتم بزارم كارتون ببينه . گذاشتمت پاي تلويزيون و دورت و بالش چيدم كه دمر نشي و دستتت زيرت بمونه و دردت بياد . ساعت 6:30 بود كه احساس كردم عجيبه ملودي صداش نمياد . نگران شدم تندي اومدم ديدم جيگر من مثل فرشته ها خودش لالا كرده . سريع روت و پوشيدم و كلي قربون صدقه ات رفتم . يعني ماشا الله اينقد بزرگ شدي كه خودت ميخوابي ؟ عاشقتم مامانم . اين اولين بار بود خودت خوابيدي . در 161 روزگي 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)