ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

عکس هاي پرواززززززز به تهران ملودي جون

1390/9/15 15:08
3,794 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان اومدم ديدم که اوضاع اينترنت بابا سعيد به راه هست گفتم وبلاگت و به روز کنم اين عکس هاي ديشبت

 

 

ملودي توي هواپيما قبل از بلند شدن

 

ملودي بغل مامان قبل بلند شدن هواپيما ( همه اش ميگم قبل بلند شدن واسه اينکه بدونيد موبايل و خاموش کردم وقت پرواز و فکر نکنيد بي ملاحظه هستم لبخند)

 

ملودي منتظره رسيدن بار

 لازمه که بگم ديشب توي پرواز خيلي دختر خوبي بودي و اصلاَ گريه نکردي اما تا رسيديم خونه ناهيد جون اينا شما مدت 45 دقيقه يک ريز گريه ميکردي جوري که کبود شده بودي . فکر کنم گرمت بود آخه واقعاَ گرمه مثل جهنم . ديشب به بابا سعيد گفتم ببين اگه فردا پرواز هست به بوشهر من برگردم . اينقده گرمه اما خب خدا رو شکر شما الان حالت خوبه و خوابي خيلي کلافه بودم ديشب .

 

ملودي با تيپ لختي توي خونه ناهيد جون و بابا سعيد . خيلي گرمه مجبورم فقط يه مامي تنت کنم . عصر هم وقت آتليه داري . بعدش ميريم توي فضاي سبز اکباتان و کلي عکس ازت ميگيرم و ميام ميزارم واسه ات .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)