ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

سال تحصیلی 1402 - 1403

1402/3/23 1:41
1,614 بازدید
اشتراک گذاری

خببببب عشقم یه سال تحصیلی جدید یه مدرسه جدید یه تجربه جدید و یه مقطع جدید

امسال به امید خدا میری کلاس هفتم و خداروشکر کارنامه ششم رو هم گرفتیم و با نتیجه عالی وارد مرحله متوسطه اول میشی . به امید خدا مدرسه غیر دولتی نرگس قراره بری و پرونده رو بردیم و با هم تحویلشون دادیم یک سری کار هم گفتن باید انجام بدید مثل چک بهداشت و بینایی سنجی که انجام دادیم و عکس هم باید میگرفتی با مغنعه مشکی که اون هم انجام دادیم

قدت 154 سانتیمتر

وزن 42 کیلوگرم

باهم مدارک بهداشت و پرونده رو بردیم مدرسه رو هم دیدی از نزدیک

اخه من دورت بگردم کی اینهمه بزرگ شدی ننه 😍

امشب رفتیم و عکس و گرفتیم و بینایی سنجی و انجام دادیم

خب قشنگم اینم کیف کوله ای امسالت

و اینم جامدادی

و کفش مدرسه هم مثل کفش پارسالت برات گرفتم خیلی کفش خوب و راحتی بود

تازه نوشت 2 شهریور

خب عزیزم طی یک اتفاق ناگهانی مدرست تغییر کرد .... دقیقا سال اول ابتدایی هم همین اتفاق افتاد همه کارای مدرسه رو کرده بودیم که یهو جابجا شد مدرست .... مدرسه سابق اموزش پرورش گفته که باید برای متوسطه اول ساختمان جدید بگیرن که گفتن هزینه ها بالاس و نمیتونن ..... خلاصه نتیجه این شد که مدرست دقیقا اومد دوتا کوچه بعد از خونه خودمون . در عرض 24 ساعت همه کارای جابجایی و هماهنگ کردم و بابا یکشنبه میره مدارک و از مدرسه نرگس میگیره و میبره مدرسه جدید که اسمش دنا هست تحویل میده . حتما خدا خیریتی داخل این کار بوده که این جوری شده

با خیاطی هم صحبت کردم که بابا بره سایز هات و بگیره و ببره به خیاطی جدید تحویل بده

اسم مدیر مدرستون هم خانم مهدیه مظفری هست .

19 شهریور صبح از سفر برگشتیم و عصرش رفتیم مزون چشمت روز بد نبینه شما سایزت 34 یا 36 هست نهایتا برات لباس دوخته بودن سایز 44 ......یعنی مانتو تا مچ پات خلاصه که گفتم خانوم عزیز این چیه دوختی گفت طبق سایزی که دادین خودتون گفتم والا من وقتی سایز میگرفتن اونجا بودم اندامی سایز زد خیاط قبلی ..... خلاصه که سایز های مختلف داد پوشیدی و همون سایز 36 مناسبت بود البته هنوزم گشاده کمی و قرار شد مجدد بدوزه برات

چند تا کسری لوازم تحریر هم که برات گرفتم دیروز و امروز نشستم لیبل زدم خودت هم کمک میکردی دورت بگردم

ماژیک هایلایتر

مداد رنگی که مداد نوکی ضخیم هست

گواش از پارسال مونده بود

دفترچه یادداشت

ست ژله ای گرفتم برات پارسال گوشه هاشون میپرید

پرگار هم مال پارسال هست که اصلا استفاده نشد البته

برگه گرفتم برای کلاسورت که همون و ببری امسال

خب عشقم کتاب هاتون و امسال زودتر از شروع کلاس ها تحویل دادن و چقدر خوب بود چون با خیال راحت رفتیم سیمی کردیم و مثل سال های قبل اذیت نشدیم

لباس فرمت رو هم تحویل گرفتیم و خیلی بانمک میشی فدات بشم که اینهمه خانوم شدی

و یه عکس دیگه از معلما در حال اماده سازی مدرسه

و اینم برنامه کلاسیتون

و به امید خدا فردا اولین روز مدرسه است و حتما ازت عکس میگیرم

خب عشقم یک مهر هم از راه رسید و خداروشکر سال جدید و شروع کردی

ناهار برات زرشک پلو گذاشتم که عاشقشی گفتم حسابی روز اول بهت خوش بگذره

با لپ گلی غذات و خوردی و اماده شدی برای رفتن

تا رسیدی داخل تند تند میخواستی همه جارو ببینی گفتم بزار من عکس بگیرم برم بعد هر کار خواستی بکن ..... هی هم میگفتی مامان خداحافظ گفتم توی دلم قوربون اون وقتی که من 4 ماه زمان پیش دبستانی نشستم توی مدرسه که گریه نکنی و الان میخوای سریع برم و نباشم توی مدرسه

طبق گفت خودت کلاستون باید 11 نفره باشه ..... اونروز 5 نفر حاضر بودید که با همشون دوست شدی ظاهرا و 6 نفر هم غیبت داشتن  ..... اسم هاشون هم صبا ،سارا ، زینب و فاطیما بوده ..... خلاصه که هم من از تمیزی و نظم مدرسه واقعا خوشم اومد و خودت هم که خیلی راضی بودی وقتی برگشتی و تایم ظهر واقعا عالیه بنظرم و کاش این چند سال هم مدرسه نزدیک خونه اسمت و نوشته بودم اگه برمیگشتم عقب حتما اینکارو میکردم

انشا الله که سال خیلی خوبی و بگذرونیم باهم توی مقطع تحصیلی جدید مثل همیشه مطمئنم که بهت افتخار خواهم کرد

خب ایشون خانم عبدالهی هستن مدیر شیفت عصر

خانم زارع معاون شیفت عصر

شما و هم کلاسی هات که 10 نفرید

پیام معلم کلاس اولت خان موسوی مهربون

و دیگه به درس مورد علاقه ت رسید امسال زبان انگلیسی

اینجا که داشتی تکلیف انگلیسی و مینوشت یه عکس ازت گرفتم که دقیقا خودم مشابه این عکس ودارم وقتی کوچیک بودم

و این هم عکس من

الان 20 ابلنه و لهی شکر از عملکردت خیلی راضیم توی درسا و با شرایطی هم که این مدت از تبستون پیش اومد و فشار روحی داشتی خیلی خوشحالم که روی درسات تاثیر نزاشته جان دلم

روز سیزده ابان روز دانش اموز رفتین اردو

بعد که اومدم دنبالت تا برام گل چیدی قوربونت برم من اخه

تا از مدرسه میای با همون لباس باید نوشتنی هارو بنویسی خودم دقیقا همینطوری بودم

این هم دیروز 5 اذر بهتون دادن برنامه امتحان مستمر ترم اول

عشقم در حال دادم امتحانات ترم اول هستی . امتحانات مستمر عالی بود و معدلت شد 19 و خورده ای ..... حالا برنامه امتحان هم میزارم برات . د. هفته هم تعطیلتون کردن برای ترم اول و اینم اولین روزی که پیاده بردمت تا امتحان بدی

مسیر قشنگ مدرسه تا خونه

و این هم برنامه امتحان ترم اول

البته بینش دو سه تا امتحان شفاهی زبان قران و فارسی هم داشتی .....معدل ترم اول مستمرت شد 19/06 و معدل تربم الت شد 18/79

بهعت افتخار میکنم قشنگم ...... امسال چندتا کار هنری ه داشتی خیلی نازن

عشقم تعطیلات عیدتون شروع شد و تا 22 اسفند رفتین مدرسه و دیگه نمرید تا بعد از عید

خب عزیزم این عکس هارو از ویدیو مدرسه شات گرفتم از سفره نوروز مدرسه

روز اخر اسفند هم برامون برنامه امتحانات مستمر دوم و فرستادن

اینروزا هم کمی درس میخونی که برسی مرور کنی کتاب هارو و هم تفریح میکنی ..... بهت فتخار میکنم جان دلم و به همین سرعت داره کلاس هفتم  هم تموم میشه

2 اردیبهشت

عشقم تز 14 فروردین مدرسه مجدد باز شد ..... اما یهو برنامه امتحانات مستمر ریخت بهم چون اموزش پرورش گفته بود که میخواد امتحان شبه نهایی بگیره از متوسطه .... خلاصه یکی دوتا امتحان و دادی و بقیش شد سرلسری و خود اموزش پرورش سوال میده ..... الان که دارم برات مینویسم امتحان پیام کتبی ،فارسی شفاهی ،فارسی کتبی ،ریاضی و دادی و امروز 2 اردیبهشت هم زبان اسپیکینگ داری و فردا 3 اردیبهشت هم مطالعات ، 4 اردیبهشت زبان کتبی ،5 اردیبهشت عربی ، 8 اردیبهشت هم علوم

حسابی مشغولی البته چون توی عید خودت و اماده کردی الان خیلی سخت نیست و در حد مرور کردنه همه کتاب ها و از اخر اردیبهشت هم که امتحانات پایانیتون شروع میشه به امید خدا .... کتاب هاتون هم تموم شده فقط ریاضی کمی مونده و یک درس پیام که اونم هفته اینده احتمالا تموم میشه

و سال هفتم هم با هر سختی ای بود داره تموم میشه امسال از لحاظ روحی هم تو هم من خیلی اذیت شدیم به خاطر از دست دادن مامان مریم و ناهید جون اما به کمک خدا و تلاش هر دو تونستیم این دوره رو هم سربلند بیایم بیرون ..... مثل همیشه بهت افتخار میکنم جان دلم

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان پسملامامان پسملا
7 مهر 02 9:57
عزیزم ظهر می رن مدرسه!!! جالبه
همیشه این طوریه؟؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره عزیزم امسال کلا شیفت عصر میره .... و واقعا الان که این یک هفته گذشته میگم چقدر تایم ظهر عالیه کاش تا الان شیفت ظهر بود
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
13 مهر 02 20:23
چه خوشگل بودید تو بچه گیتون

16 مهر 02 22:44
موفق باشید ملودی خانم! کتابای هفتم رو دیدم دلم تنگ شد منم دو سال پیش هفتم بودم. یادش بخیر