ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

یاروفادار

1401/2/19 15:42
561 بازدید
اشتراک گذاری

بابا یدونه شعر خودش نوشته و عید فطر از همه سایت های مجاز منتشر شد و نکته قشنگش اینه که این اهنگ و برای من نوشته و خونده و منی که چشمام قلب قلبی شد 😍

متن آهنگ یار وفادار از عیسی سلیمیان :

ای یاروم ای یار تا کی کنم زار
از بس تو خوبی یار وفادار
یار وفادار
ای یاروم ای یار تا کی کنم زار
از بس تو خوبی یار وفادار
یار وفادار
روز که هم دیدیم ز دنیا دل بریدیم
از بس تو خوبی تو شدی زندگی
تو شدی زندگیم
ای یاروم ای یار تا کی کنم زار
از بس تو خوبی یار وفادار
یار وفادار
عشقم و جونم و روحم و عمرم
یار وفادار
عشقم و جونم و روحم و عمرم
یار وفادار
یالاه
یار وفادار
جونم
یار وفادار
عزیزم

تنگ غروب بی قرار
یار وفادار
تک و تنهام ای یار
یار وفادار
توی ساحل جنوب
یار وفادار
تو هوای مطبوع
یار وفادار
میخوام که بام باشی
یار وفادار
ای یاروم ای یار تا کی کنم زار
از بس تو خوبی یار وفادار
یار وفادار
ای یاروم ای یار تا کی کنم زار
از بس تو خوبی یار وفادار
یار وفادار

عشقم و جونم و روحم و عمرم
یار وفادار
عشقم و جونم و روحم و عمرم
یار وفادار
یالاه
یار وفادار
جونم
یار وفادار
عزیزم
ای یاروم ای یار تا کی کنم زار
از بس تو خوبی یار وفادار
یار وفادار
ای یاروم ای یار تا کی کنم زار
از بس تو خوبی یار وفادار
یار وفادار

پسندها (1)

نظرات (1)

۴اطمه
28 اردیبهشت 01 0:14
خیلی قشنگ عشقتون پایدار
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم