ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

جشن به دنیا اومدن پناه جون 19 اردیبهشت 98

1398/2/22 13:00
882 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم دوست باباشی خدا بهشون یه پرنسس ناز داده و به مناسبت دنیا اومدنش برا جشن گرفته بودن. شب خیلی خوبی بود شما هم چند تا دوست پیدا کرده بودی و حسابی برای خودت خوش گذروندی 

این لباس هم چند روز پیش باز عمو امین برات از چین آوردن 

من به فدای خودت و ژ ستات

 

 

 

 

اینم پرنسس خوشگلمون 

گیفت های خوشگلمون 

 

البته شام مرغ شکم پر با خورشت بادمجون و کباب بود که عکس بقیه اش و ندارم 

 

 

هدیه های ما به خوشگل خانوم رو کردیم داخل یک سبد گیفت و یکجا دادیم بهشون 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (5)

fatemeh
22 اردیبهشت 98 15:33
سلام عزیزم.
آخی الهی.الهی که خدا به هرکی که چشم اندازه بچس یه نی نی ناز بده.خیلی سخته زندگی بدون بچه.
چه نی نی نازی چه کادو های قشنگی گرفت دستت درد نکنه خاله نسیم جون.
لباس چینی خیلی به ملودی میاد ماشاءاللهش باشه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
الهی امین عزیزم خدا به همه فرزند سالم و صالح بده ایشا الله . 
یاسمن
23 اردیبهشت 98 9:48
هر روز میام شرکت فوری وبلاگ ملودی باز میکنم چقدر خوب که زود آپ میکنید مرسی از شما مامان خوب. چقدر لباسش بهش میاد ماشالا 
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی که انقدربه من و ملودی محبت داری خوشگلم 
mahshid
25 اردیبهشت 98 21:46
من همیشه به وبلاگ ملودی جون سر میزنم و به نظرم وبلاگتون فوق العاده هست امید وارم ملودی در همه مراحل زندگیش موفق باشه و همچنین شادی هاش بیشتر شه😍
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه . مرسی که دنبالمون میکنین و ممنون برای دعای بی نظیرتون 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
22 مرداد 98 18:09
خاله جون ممنون میشم دنبالم کنی💐❤
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی گلم 
مائده
26 اردیبهشت 99 17:21
نسیم جون سلام خوبی؟!؟
نمازروزه هاتون قبول
عزیزم من توی اینستاگرام داشتم اماچون کوشیمُ عوض کردم دیگه نتونستم باپیج جدیدم فالوت کنم ممنون میشم دوباره فالوم کنی تاخودتُ ملودی نازمُ اونجابیشتر ببینم
_.maedehghaffari._
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم خوبید نماز و روزه های شما هم قبول عزیزم .  بله حتما . اما اینستا خیلی خیلی کم فعالیت میکنم جدیدا اما حتما تاییدتون میکنم مهربون