ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

یک اولین دیگه شروع کلاس موسیقی از پایه

1397/11/4 13:22
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم یک ماه پیش شروع کردی به اینکه میخوام برم کلاس موسیقی . من و بابا هم گفتیم حالا که خودت علاقه داری چه را نفرستیمت و اینجوری شد که رفتیم اموزشگاه موسیقی ملودی( هم نام خودته 😉) . ساز پایه اول بلز هست . خانم علی زاده که مربی هستن گفتم یک جلسه با من بیاد سر کلاس ببینم چطوری هست . همون روز رفتی سر کلاسشون. پایان کلاس از ما پرسیدن ملودی قبلا کلاس موسیقی میرفته ما هم گفتیم نه گفت ماشا اللله گوش موسیقاییش خیلی بالاست . بلز براش کمه بزارید بره فلوت ریکوردر . ما هم که کلی ذوق کردیم از حرفاشون . اینجاهم مثل همیشه باعت شدی حس غرور کنم از اینکه مامانت هستم . اینجوری شد که ثبت نامت کردیم و از 1 دی ماه جلسه اول و شروع کردی . هفته ای یک جلسه روز های یکشنبه . جلسه اول و بابشی بردت و وقتی اومد دیدم کلیییی نت یاد گرفتی و حتی برام چیزی زدی با فلوت . و مربی هم ازت بی نهایت راضی بوده

 

این نقاشی رو قبل رفتن برای خانم علیزاده کشیدی و بردی و خیلی ظاهرا خوششون اومده بوده طبق گفته های بابا

                                                             

 

                                                             

فلوتی که بابا خریدن برات 

                                                   

کتاب هات

                                                   

 

                                                    

 

                                                            

عکسی که استادت گذاشته بودن توی پیجشون و ازت تعریف کرده بودن . عالی داری پیش میری هزار ماشا الله 

                                                               

تازه نوشت : 8 اردیبهشت 98 

عشقم مربی فلوت باردار هستن و ما متوجه شدیم که نینی شون پسر هستش برای همین یک سبد گیفت کوچولو اماده کردم و وقتی هفته گذشته رفتی کلاس براشون بردی و هفته گذشته اولین قطعه موسیقیت هم ضبط کردی که به صورت همنوازی با استادت بود و بی نظیر زدی و حسابی رو سفیدمون کردی 

 

 

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (3)

مامانمامان
8 بهمن 97 8:24
موفق باشی
مامان النا
6 اسفند 97 0:56
سلام مامان ملودی جون ، نگران شدم چرا مدتیه نیستین؟ امیدوارم سرگرم خوشی باشین💜
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم خوبی . گلم مینویسم اما توی پست های قبل نوشته میشه  خیلی هاش مخصوصا مال مدرسه. چون همه رو دارم یک جا مینویسم عزیزم . ممنون که به فکرمون هستی خانومی 
مهرآرامهرآرا
17 اسفند 97 10:23
ای جان
موسیقی یکی از بهترین چیزاییه که بچه ها میتونن لمس کنن
من خودم قبلا درام و گیتار کار کردم و الانم میرم پیانو حس خیلی خوبی داره
انشالله که موفق باشه دختر قشنگتون 😍
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم افرین واقعا خیلی خوبه