ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

یک اولین دیگه ..... اولین پول تو جیبی

1396/1/11 18:47
934 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم از زمانی که خیلی کوچولو بودی من کلی کیف برات میخریدم اما علاقه نداشتی زیاد تا اینکه روز 9 فروردین 96 به صورت خود جوش گفتی کیف میخوام . تا کف برات انداختم گفتی پول بده . یعنی یه حس عجیبی بهم دست داد که نمی دونم چطور توصیفش کنم . حس کردم دیگه انقدر بزرگ شدی که میدونی بدون پول کاری نمیشه کرد خیلی وقتا یه چی و که میخواستی میگفتی برام بخر اخه پول ندارم . الهیی مامان فدات بشه . خلاصه اولین پول توجیبی رو از من و ناهید جون و بابا عیسی گرفتی . و تا دادیم بهت گفتی برم چیپس بخرم . منم از تمام مراحل اولین پول تو جیبیت عکس گرفتم یادگاری بمونه

 

مبلغش هم زیاد نبود چون نمیخوام از الان ولخرجی یاد بگیری و برای بچه به سن شما پول زیاد فقط توقعت و میبره بالا . 5 تومن اولین پول تو جیبیت بود . البته از این به بعد هر چی پول خورد داشته باشم مال شماس

 

 

 

 

اتفاق جالب دیگه ای که افتاده همیشه بازار که میرفتیم میکفتی برام بخر اما امروز یعنی 11 فروردین که رفتیم بازار هی میگفتم ملودی اینو بخرم برات میگفتی نه نمیخوام . قدر پول و دونستی گویا . اخرشم که قرار شد خرید کنی گشتی کوچولو ترینش و انتخاب کردی . هر چی گفتم بزرگترو بردار گفتی نمیخوام .پولشم باز خودت حساب کردی . پولا و مبلغ هاشم امروز یادت دادم

اینم خرید امروزت

شخصیت محبوب اینروزا ار اسمورفا به پونی کوچولو تغییر کرده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)