ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

این سه ماه مدرسه چطور گذشت

1394/10/7 13:00
782 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم سه ماه و یک هفته از سال تحصیلی گذشت و گفتم بهتره بیام و از پیشرفت این مراحلت بگم . رنگ امیزی رو که دیگه کامل یاد گرفتی و رنگ هارو خوب میشناسی و اسم رنگ هارو هم داری یاد میگیری . اینم نمونه نقاشی ات توی این روزای اخیر

 

اشکال هندسی رو یادگرفتی : مثلث . لوزی . مربع . مستطیل . دایره . استوانه .بیضی

حیوانات رو یاد گرفتی کامل

تمام اعضای بدن داخلی و خارجی رو یاد گرفتی

وصل کردن شکل های مرتبط به هم رو یاد گرفتی

مفهوم بالا و پایین و زیر و رو هم یاد

چپ و راست رو هم تقریبا یاد گرفتی

دایره لغاتت که کلا عالی شده و کلمه ای نیست که بشنوی و تکرار نکنی . توی این 8 ماه که از 4 سالگیت گذشته جبران همه کم حرفی هات و در اوردی

اسم من و بابا رو میزاری پشت مامان و بابا و صدامون میکنی

اسم همه افراد فامیل و یاد گرفتی

توی مدرسه داری اسم دوستات و یاد میگیری و بر عکس روزای اول که باهاشون قاطی نمیشدی الان همه اش با هاشون بازی میکنی

اسم خانم معلم و خانم معاونتونو یاد گرفتی

خیلی وقتا توی کلاس به خانم معلم کمک میکنی و مبصر میشی و خیلی وقتا هم ویترین وسایل بچه ها رو میده شما مرتب بچینی

وسایل و لوازمت و خیلی خوب مراقبت میکنی و تا الان چیزی گم نکردی

حواست خیلی به درس و فضای کلاسه تا یه چیز و بگه خانم معلم کلا یاد میگیری

دستت هم توی رنگ امیزی خیلی سریع تر از بعضی از دوستات هست

الان 18 تا کلمه از الفبای فارسی رو یاد گرفتی و روزی دوبار هم ازت میپرسم و تا الان نشده اشتباه کنی

اعداد رو هم از روی شکلشون تا 3 یاد گرفتی

از دیروز دارم روی بقیه مهارت هات کار میکنم . برات یه سری تصاویر از اینترنت دانلود کردم که باید جاهای خالی و نقطه چین ها رو به هم وصل کنی . به طور شگفت انگیزی انجام میدی و خیی خوشت اومده و خیلی دقت میکنی . عکس اول اولین برگه ای هست که داشتی یاد میگرفتی توی کلاس با دست واست اماده کردم  . توی برگه دوم و سوم پیشرفتت کاملا بارزه

 

 

خلاصه که روزی هزار بار میگم که خیلی خوب شد که امسال ثبت نامت کردم هم از روزمرگی در اومدی هم اینکه با هم سن های خودت معاشرت میکنی ، قانون مندی رو یادگرفتی ، یاد گرفتی مدرسه حتما پوشش خودش و داره و خیلی چیزای دیگه که باعث میشه سال دیگه با رفتن به مدرسه هیچ مشکلی نداشته باشی و خیلی هم از دوستات امادگیت بیشتر باشه

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان مهرسا
7 دی 94 13:33
هزار ماشالله به ملودي عزيز من هميشه بهتون سر ميزنم و ملودي رو خيلي دوستش دارم با اجازه شما رو لينك ميكنم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه
اقدس
13 دی 94 21:04
سلام به شما مامان بابای مهربون برای وبلاگ کوچولوتون کلی برنامه های خوب داریم. افزایش بازدید و کلی ابزار وبلاگ منتظر شماست. هدیه ما به کوچولوتون یه کد تخفیفه: niniweblog حتما به ما سر بزنید. ranknegar.com منتظرتونیم
عمه خانوم
17 دی 94 12:34
سلام به مامان نسیم و ملودی گلی.من و ایلی همیشه به شما سر میزنیم و دوستتون دارییییییییییییییییییییییییم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر میزنین فسقلی تون و ببوسید
عمه خانوم
19 دی 94 10:44
سلام مامی نسیم گل. وااااااااااااااااااااااااااااای خیلی خوشحالم از این که با شما آشنا شدم . آخه من از دوسه ماه پیش که وبتون و دیدم تمام صفحه هاشو مو به مو خوندم. ممنون از لطفتون به ایلماه. دوستتون داریم هم من هم ایلماه. هم شما رو و هم ملودی ناز و زیبا رو
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام خانومی . خیلی خیلی خوشحالم که اینهمه وقت گذاشتین خوندینمون . ممنون . من خودم هم بعضی وقتا که مطلب یا عکسی و می خوام و میرم به عقب واسه خودم کلی تازگی داره و خیلی چیزا رو ممکنه اصلا یادم نیاد که با خودنشون خاطره اش میاد جلو چشمم . در ضمن چه اسم نازی ایلماه .تا حالا نشنیده بودم اسم پسر یکی از دوستای وبلاگیم ایلمان بود اما فکر کنم ایلماه دختر باشه . خیلی جالب بود خلاصه . ببوسینش .
عمه خانوم
20 دی 94 20:47
سلام. خواهش میکنم. بله تداعی خاطرات خیلی شیرینه... ممنون. ایلماه ما دختر نازنازیمونه. اسمش به معنی زیبای طایفه هست و ترکیه. مرسی شما هم ملودی خانووووووووووووووووووووم گل و ببوسین
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
عزیزم خدا حفظش کنه
عمه خانوم
24 دی 94 23:37
سلام نسیم خانم.من با این که شمارو ندیدم ولی عاشق شخصییتتون شدم. شما بسیار باسلیقه و مادر خوبی هستین. حسم به شما خیلی عالیه.از زحماتتون و ایده هاتون مشخصه خیییییییییییییییلی منحصر به فردین. راستی منم مثل شما از وسایل خاص و سنتی خوشم میاد.خلاصه که از وبلاگتون خیلی لذت میبرم و هرروز منتظر پست جدیدتونم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم امیدوارم لایق اینهمه تعاریفی کهکردین باشم . ممنون که بهمون سر میزنین