ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

نی نی کوچولو گل دختره

1393/4/20 1:09
1,380 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم دیروز تاریخ 93/04/19 النا کوچولو نی نی عمه روشنک دنیا اومد و برامون کلی شادی بهمراه آورد من که همه اش غصه میخورم که نمیتونم زودتر از نزدیک ببینمش آخه کلی برنامه ریزی کرده بودم که برای زایمان عمه بوشهر باشیم و قرار بود طبیعی دنیا بیاد ٰ اما دیروز به دلایلی اورژانسی سزارین شده بود . انشا الله برگردیم کلی سرمون گرم میشه . از طرف دیگه هم عمه انیس بارداره و برای فاطمه جون داره داداش میاره . 

اینم عکس النا خانوم خوشگله زن داییش توی بیمارستان حدود 4 ساعت بعد تولد

بعداً نوشت :

تا الان من دوبار زن دایی شدم و دوبار هم زن عمو . چون در آینده مطمئناً نوه های بیشتر میان گفتم که به یادگار بمونه 

نوه ها به ترتیب : فاطمه ( دختر عمه انیس) - سروش (پسر عمو امید ) - سیاوش ( پسر عمو امید ) - ملودی ( عشقه خودم ) - النا ( دختر عمه روشن ) و نوه بعدی هم که توی راهه باز نی نی عمه انیس هست 

پسندها (7)

نظرات (0)