ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

9 بهمن 94 ♥ یه گل گشت مادر و دختری ♥

1394/11/9 23:13
786 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم هر سال توی این فصل تا قبل عید چند باری میرفتیم پارک جنگلی چاهکوتاه اما خب رفتن به رد و دشت مزه میده که ادم با تعداد نفرات زیادی بره . اما خب فعلا شرایط زندگی ما اینطوریه که اینجا کسی و نداریم و بابا هم که کلا همیشه نیست و سر کاره و فقط وقت خواب خونه اس . امروز صبح که بیدار شدیم دیدم هوا بدک نیست و جمعه هم که هست و شما هم بعد از چند روز مریضی حالت خوبه خداروشکر و ناهارت هم از شب قبل اماده کرده بودم . یهویی تصمیم گرفتم دو نفری بریم چاهکوتاه . این طوری شد که بساط ناهار و برداشتیم و زدیم به دشت  . هوا عالی . طبیعت بی نظیر . شما هم که خیلی خانوم بودی اصلا حتی یکبارم نیاز نشد بهت واسه چیزی تذکر بدم . خیلی هم خوش گذشت شما حسابی بازی کردی و گل چیدی منم واسه خودم اتیش روشن کردم یکم دراز کشیدم و بازی کردم توی موبایلم . حدود 3 ساعتی بودیم و برگشتیم خونه . خیلی خوش گذشت  . تصمیم گرفتم هر هفته تا هوا خوبه ببرمت .

 

 

 

 

 

لوبیا پلو

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه خانوم
10 بهمن 94 0:31
همیشه به گردش عزیزای من
بهار
10 بهمن 94 17:36
همیشه به شادی عزیزم ماشاله به گل دخترتون، چقد ناز و قشنگه.. هزار ماشالا. نسیم جون ملودی جون شبیه شماست یا باباش؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم چشماتون ناز و قشنگ میبینه . والا به هر دومون شباهت هایی داره .دل هر دو رو به جا اورده
سیمین
11 بهمن 94 12:05
شکر خدا گل دختری خوب شد إن شاالله تنش سالم باشه دلتون شاد ، منم مثه شما از خانواده امدورم واقأ سخته
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم . اره واقعا سخته
عمه خانوم
11 بهمن 94 18:20
مامان نسیم گل و ملودی جون خوشحال میشیم به وبلاگ ایل ماه سر بزنید.ماه آسمان من ایلماه...البته تازه ساختیمش و تعریف دلبریاااااا اندکه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
عزیزم ادرسش و بزار به صورت تایپ