ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

28 شهریور 94 - اخرین مرحله خرید های مدرسه

1394/6/29 0:23
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

بوی مهر

باز بوی دفتر

پاک کن های سفید

ته مداد قرمز

باز هم مهر رسید

باز هم رج زدن حرف الف

باز هم دخترکی سر به هوا

دختری نازکه نامش کبراست

و د ه ها  سال است

قول ها داده به خود

و گرفته تصمیم

که دگربار، کتاب خود را

باز جا نگذارد. شب به زیر باران

آن کتاب کهنه

هچنان خیس و چروکیده و باران زده است

باز هم سال دگر

باز پاییز دگر

باز تصمیم دگر

باز کوکب خانم

چند مهمان دارد

باز هم سفره رنگین پهن است

و کدام از ماها

در پس این همه سال …

حسرت خوردن از آن سفره کوکب خانم

همچنان با او نیست؟

خوش به حال عباس!

خوش به حال کبری!

خوش به حال حسنک!

که همه دغدغه شان

سفره و دفتر خیس است و صدای یک بز

خوش به حال همه شان!

که ز ما جا ماندند

همه کودک ماندند

و رسیدیم ما به سرابی که هم اکنون هستیم

و غم غربت ایام گذشته است که دایم با ماست.

عشقم امروز لباس فرم مدرسه هم اماده شده و تحویلش گرفتیم . الهی مامان فدات بشه با اون لباست . مثل خاله سوسکه شده بودی . البته هر کاری کردم نمیزاری مقنعه بمونه رو سرت که فعلا نم اذیتت نکردم گفتم ببینی بچه های دیگه پوشیدن ایشا الله خودت میپوشی . ولی انقده خوردنی میشی با مقنعه که حد نداره

 

اینم کیف کوله ای خوجلت که جوجه هست .البته کیف در مدرسه هستین اما خب برای بردن تغذیه و این طور چیزا نیاز داری بهش

اینم عشقم با لباس فرمش

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان گلی
29 شهریور 94 10:45
مبارک باشه عزیزم انشالله فرم فارق التحصلی دانشگاه را بپوشیچقدر خوشگله لباسش
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون مامان گلی جون . تا اون موقع من دیگه چیزی ازم نمونده بخدا
مامان نازار
31 شهریور 94 9:01
سلامممممممممممممممم خوبی ملودی ناز من... ای جانم چه لباسه خوشگلی ... چه پلپیونه نازی ... برای اینکه این طرح روپوش رو برا بچه های ناز کار کنن کلی این ور اونور دنبال عکس و نمونه گشتیم ... خداکنهخوشگل باشه به نظر بابا و مامانا.. خیلی شرایط باید در نظر می گرفتیم مثلا گرمی هوای بوشهر . راحتی لباس قشنگی و تکراری نبودن و پارچه که اینجا باشه و محدودمون می کرد مبارکت باشه عزیزه دلم ... مقنعه رو کلا بچه ها همینن حتی کلاس اولیا هم همینجورنبه سختی سر می زارن
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزطم خانوم معلومه کجایی وب دختری و اپ کن بابا . اره اما کلا فلسفه روپوش اونم برای بچه های انقدی مسخره است اما خب چاره چیه اینجا ایران است . خب پس کلی نگران موضوع مقنعه بودم
مامان نازار
31 شهریور 94 9:03
ووووو کلی نوشت افزار دسته گلت درد نکنه مامانی . راستی کیفمم خیلی نازو خوشگله مثل خودم .... این چه حرفیه باز اینجوئری گفتی مطمئن باش شما مادره کامل و لایقی بودید که با صبوری همه چیزو برا ملودی ناز دارید محیا می کنید . هیچ کس هیچ کاری انجام نداده جز شما... حالا من هی می خونم هی بغض می کنم ممنون به خاطر تماس تلفنی .. ببخشید من وقتی می خوام برم کرمانشاهاز چند هفته این ور و چند هفته اونور کلا باید بدوام اونم دو تندددددددددددد دیروز برگشتیم و حسابی هنوز کار دارم وقت نکردم اپ کنم وب یسنارو
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون خاله جون چشماتون قشنگ میبینه . اره مدرسه نه تنها واسه ملودی خوبه خودمم کلی با مسئولین مدرسه دوست شدم تازه اون روز چند تا چیزم برای تزئینات برش زدم کمک خاله پور ..... . ایشا الله همین طوری پیش بره شرایط
فریبا
8 مهر 94 15:46
وااااای باورم نمیشه. ملودی کوچولوی ناز لباس فرم پوشیده. چند وقت بود ندیده بودمش. ماشا.. چقدر خانوم شده. ان شا.. هر روز موفقتر از دیروز باشه و روزی،برسه که فارغ التحصیلیش از دانشگاه رو جشن بگیرید. زیر سایه مامان بابای گلش.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم اره بچه ها زود بزرگ میشن. ممنون از دعای خیلی قشنگتون امین