ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

کلاس های فوق برنامه جهت امادگی ورود به کلاس اول

1396/3/10 21:53
1,647 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه مامان توی مدرستون یه سری کلاس برای امادگی دست برای نوشتن و ریاضی با خانم زمانی که معلم سال اول ابتدایی هم هستن برگزار میشد که امروز چون اخرین جلسه کلاس های سنجشت بود( کلا 10 جلسه شد) دیدم بهتره ثبت نامت کنم تا امادگی بیشتر داشتی باشی انشا الله برای ورود به کلاس اول و ذهن و دستت اشنایی پیدا کنه . قرار شد روزی 2 ساعت برات کلاس بزارن من کلاس خصوصی البته برات گرفتم که بار علمیش بیشتر باشه . دو تا کتاب گفتن که برات تهیه کردم و به امید خدا از چند روز اینده شروع میکنی . من همه تلاشم و میکنم که بهترین هارو برات فراهم کنم گلم انشا الله که اهد موفقیت هر روزت باشم . هر چند معتقدم زیادم نباید برای درس سخت گرفت و شما خداروشکر به صوت خودجوش خودت خیلی علاقه داری . اما دیدم فرصت خوبیه چون پایه ول واقعا به نظر من مهم ترین پایه تحصیلیه . و انشا الله که موفق باشی قشنگه مامان . اینم دوتا کتابی که برات گرفتم

من کلی ذوق دارم که ببینم نوشتن و خوندن یاد میگیری

 

1396/03/19

عشقم الان که دارم برات مینویسم فقط و فقط سه جلسه از کلاس ها گذشته و شما کلی چیز یاد گرفتی و واقعا شگفت زده شدم از ایهمه هوش و استعداد . گوش شیطون کر و هزار ماشا الله بهت .

الان نوشتن اکثر حروف و یاد گرفتی . بخش کردن کلمات . صدا کشی کلمات . تقویت حافظه دیداری که شکل اشکال و ببینی و بتونی بخونی اسمشو . جمع کردن و تفرین تا حدودی . شمارش اعداد با انگشت و نشون دادن اعداد در مدل های مختلف با انگشتات . الگو یابی و هزار تا چیز ریز ریز دیگه .خلاصه که بهت افتخار میکنم و خداروشکر میکنم که فرزندی مثل شما دارم . اینم نمونه اولین دست نوشته هات . فقط سه نمونه کلمه مونده که اونم فردا یاد میگیری به امید خدا . خیلی خوشحالم که این کلاس ثبت نامت کردم . چون الان ذهت اماده اماده میشه و زمان شروع سال تحصیلی بجای اینکه تازه بخوای با مباحث اشنا بشی با تمرین و ممارست بیشتر پایه درسیت قوی تر از قبل میشه

 

 

 

1396/03/21

عشقم حروف تموم شدن و شروع کردیم به جمله سازی و کم کم نوشتن کلمات

 

 

1396/03/22

عشقم امروز دیگه رسما شروع خوندن و نوشتن . خیلی حس خوبی دارم غیر قابل وصفه واقعا

آب

بابا

آبا

اینم خود قشنگت محبت

نمونه صدا کشی

 

 

 

1396/03/30

امروز کلاست با تاخیر انجام شد وقتی که رفتیم تا خانوم معلم بیادش رفتی پشت میز مدیرتون نشستی همچین هم ژست گرفته بودی که نگو انگشتاتم میزدی رو میز کلی بانمک بود . عکست و برای خاله مهسا مدیرتون فرستادم کلی خندید .فدات بشممممم عروسکم

 

هرچند نا گفته نمونه برات بگم که فک نکنی خیلی هم همیشه گل و بلبلی . گاهی وقتا خیلی اذیت میکنی . البته نه اینکه کارای بد بکنیا نه . اما از بس از من حساب میبری دیگه گاهی کلافه کننده میشه . از طرفی خیلی خوبه این عادتت اما خب گاهی واقعا اذیت میشم . از بس برات مهمه که کارات مورد تایید من باشه و اکثرا دوست داری خودت تنهایی انجام بدی کاراتو الان که من میشینم کنارت که اگه جایی برای نوشتن مشکل داشته باشی کمکت کنم بجای دفترت منو نگاه میکنی و با هر کلام من قلمت و تکون میدی و این حسو بهم میدی که هیچی بلد نیستی حتما در صورتی که توی کلاس و اکثر روزا بی نظیر کاراتو انجام میدی  و واقعا عصبی میشم گاهی و بزور خودم و کنترل میکنم . همین امروز انقد عصبانی  بودم دلم میخواست بزارمت دم در دیگه بیاد یکی ببرتت قهربدبودروغگو. مامان جان تو که اینهمه باهوشی اینهمه خانومی خون به  جیگرم نکن . مگه من ترسناکم !!!خلاصه که کمتر اذیت کن مامان جان . اینجا هم قهر و شرمساری با هم توأم شده بود

1396/04/03

عشقه قشنگم امروز خانوم

 

زمانی گفتن عدد هارو باید تا 100 یادبگیری هم نوشتن هم خوندن که حالا من اومدم ابتکاری به خرج دادم گفتم اول شمارش و یاد بگیری بعدم نوشتنش رو کار میکنیم . اومدم با عروسک مورد علاقه ات برات ویدیو ضبط کردم و ریختم داخل تبلتت که خیلی خیلی خوشت اومد .

یه چیز دیگه هم که گفتن باید یادبگیری شمارش 5 تا 5 تا هست که از یک تا صد باید یاد بگیری که برای اونم با عروسک دیگه ای که باز خیلی دوسش داری ویدیو ضبط کردم و ریختم تبلت

شمارش ده تا ده تا هم بود که اونارو خیلی وقته بلدی و دیگه نیازی نیست باهات کار بکنم

در حال دیدن ویدیو اعداد .لذت از چشمات معلومه محبت

یه سری هم علامت به اضافه . منها و مساوی برات درست کردم

 

اینم خود قشنگت همین الان

به اضافه +

منها -

مساوی =

1396/04/11

عشقم از شنبه هفته قبل تا امروز که باز شنبه بود به مدت یک هفته کلاس نداشتی چون خانم زمانی مسلفرت بودن . همه جا تعطیلی بود و همه سفر رفتن جز ما . کلی حوصلمون سر رفت بابا هم نبود کرمان بود . اما خب چاره ای نبود ماهم بیکار ننشستیم و باهم کلی درس خوندیم

این اخرین درس قبل از تعطیلات بود که امروز هم ازش املا گرفته شد و بازم مثل همیشه همه رو درست انجام داده بودی

اعداد رو با اون ویدیوهایی که برات ضبط کردم همه شمارش 5 تا 5 تا رو کامل یاد گرفتی هم تا صد رو . برای همین نوشتنشون رو هم شروع کردیم و تا 50 یادت دادم . اینروزا یروز مشق فارسی کار میکردی به اضافه نوشتن اعداد . یکروز هم ریاضی . به صورت یکروز در میون

 

 

اینم سرمشقی که امروز یاد گرفته بودی

19 تیر 96

عشقه یدونه من خیلی خیلی پیشرفت داری . و من هر روز بیشتر از روز قبل بهت افتخار میکنم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عشقم کتاب ریاضیت تموم شد توی 22 جلسه و امتحان هم عالی بوده . خانم زمانی میگفت کاش جهشی میخوندیآرام. به همین خاطر الان فارسی خیلی سریع تر داره پیش میره و ماشا الله خودتم خیلی مشتاقی 

 

 

اینروزا دیگه دوتا دوتا حرفارو یاد میگیری فدات بشم من خرگوشه باهوشم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)