ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

کی این همه بزرگ شدی عشق مامان ؟

1392/6/24 23:58
900 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من فدات بشم که جدیداً خیلی غافل گیرم میکنی و روز به روز میفهمم که چقدر بزرگ شدی خانوم خانوما . الان دو سه روزه که یاد گرفتی از خواب که بلند میشی بعد از کمی بازی از تختت میای پایین و میای اتاق ما و من و بابارو بیدار میکنی . خدا رو شکر بچه محتاطی هستی و نیوفتادی و نگرانیم از بین رفت . امروز داشتم غذا آماده میکردم که دیدم هر چی صدات میکنم نمیای و گفتم حتما مشغول خراب کاری هستی اما اومدم دیدم که خودت رفتی توی تابت نشستی و با دستات داری خودت و تاب میدی . سوار شدنش خیلی سخته چون تکون میخوره و من گان جلوش و اصلا باز نمیکنم اما از زیر گان خودت و سور دادی داخل تاب . از صبح تا شب قبل خواب صد بار رفتی و تاب بازی کردی . امروز نزدیک دو ساعت توی اتاقت بازی کردی و سوار سرسره هم میشدی و کلی میخندیدی . خیلی خوشحالم که اینقدر بزرگ شدی که بازی میکنی خودت تنهایی . اسباب بازی مورد علاقه این روزات هم ارگ هست که توی یه دستت پتو خرگوشیه و یه دست دیگه هم ارگ . صبح ها که بیدار میشی اول میری دستگیره یخچال و میگیری و میگی که در و باز کنم و وقتی که من درو باز میکنم پاکت آبمیوه رو بر میداری و منتظر لیوان و نی میشی . جای همه وسایل توی کابینت ها هم بلدی . هر ظرفی که میخوای میری جلو کابینتش وایمیستی . فدای اون هوشت بشم من . یه پیشرفت دیگه اینه که یاد گرفتی و میگی :

دودودی   د    د    د       دودودی    د     د     د

اگه آهنگ ملودی آرش و گوش بدین متوجه میشین چی میگم

اینم یه عکس از مدل خوابیدنت که ربطی به پست نداره اما خواستم پستت بدون عکس نمونه

اینم ملودی در حال بازی

این همون ارگ معروفه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)