ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

ایده می خوام برای ..............

1393/7/13 23:49
875 بازدید
اشتراک گذاری

خاله های مهربون من موهای ملودی و که کوتاه کردم چیده هاش و نگه داشتم اما نمیدونم چطوری نگهشون دارم ممنون  میشم اگه ایده ای دارین بهم بدید . اولش فکر کردم یه عکس و از نت بگیرم و موهای ملودی و جای موهاش بچسبونم . شما هم ایده بدین ممنون میشم .

اینم ملودی ناناز من که مثل فرشته ها توی خواب نازه . خوب بخوابی نفسم به قول خود ملودی

شمت مخیر ( شبت بخیر )

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (16)

مامان نازار
14 مهر 93 1:01
جدی ؟ چرا من فکر می کردم سورنا یه اسم دخترونس ؟؟؟ اخه شبیه دختر ا هم بود ظریف و سفید و ناز خدا حفظش کنه پدیدم لباسش صورتی و رنگای دخترونه نیستا ولی گفتم شاید سبز گرفته دو جنسه باشه ... من از اول بارداری هی شمک خودمو تو اینه ورانداز می کردم عاشق شکم قلمبه خانومای باردارم هی دوست داشتم شکمم بزرگ بشه برام توپولی شدن زیادم که همه رو به تعجب انداخته مهم نیست به خاطر دخترمم که شده که بگه مامان خوش تیپی دارمو و بهم افتخار کنه دوباره بر می گردم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
حالا شدی یه مامان نازار خوب
مامان نازار
14 مهر 93 1:03
ای وای بر من کوتاه کردید موهای ملودی ناز رو نه من عاشق موهای ملودی کوچولوووووووووووووووووووووام عاشقاااااااااا خوب نمی دونم در چه حد کوتاه کردید و الان مو دارید ولی اینکه قبلش موهاش و از اون قسمت گیس می کردید و دو طرفش روکش می بستید باعث می شد یه دشته خوشگل از موهاش داشته باشید که قابش کنید وتو اتاقش بزنید شاید همین الانم بشه یعنی یه قاب از موهاش می تونه خیلی موندگار تر کنه موهای نازشو خاله فدای اون ناز خوابیدنت
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
نه عزیزم در حد سه سانت کوتاه کردم . خودم دلم نمیاد کو تاشون کنم کلا .
مامی آنا
14 مهر 93 1:05
نسیم جون به نظرم یه دفتر خاطرات درست کن مثلا دستبند تولدش و یکی از سونوگرافی ها و چیزهایی که باید برای یادگاری یه جا جمع بشن رو داخلش بچسبون و یه قسمتش هم موهای خوشکلش رو توی یه کیسه پلاستیک کوچولو داخل دفتر بچسبون.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره نهایتا اگه کار دیگه ای نتونم بکنم همین کارو میکنم اونا رو چسبوندم توی یه البوم مخصوص خود کودک
سارا
14 مهر 93 1:23
سلام چطوره عکس خودملودی جان رومثلا باگوشی بگیرین بعدباتوجه به سایزموها عکس روهم توهمون مقیاس چاپ کنید و موهارواول ببندیدتانامرتب نشه یه خورده چسب مایع هم بعدازبستن بانخ به موهابزنید بعدبااستفاده از مقاش خیلی ظریف بچسبونید بنظرم اگریه عکس باشه که ملودی کلاه سرش باشه بهتره چون اینطوری راحترمیتونیداون قسمت ازموهاکه به سروصل هست روظریف کاری کنید(
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ایده جالبیه فقط مشکل اینه که حدودا کلا 3 سانته بلندی موها . اما ایده اینکه خود ملودی و باشه فکر عالی ای هست
تیام
14 مهر 93 7:26
سلام نسیم جون . به نظر من برو پیش نقاش هایی که چهره میکشن . ملودی نانازمو نقاشی کنن ..موهاشو بچسبون جای موهاش بعدش قاب بگیر عکسو. قربون اون صورت معصومت عشق خاله موهاش درد نمیگیره تو خواب هم میبندی براش ؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون ایده فوق العاده ای بود
هدي32
14 مهر 93 9:07
دخمل ملوس
مامان ارمیا و ایلمان
14 مهر 93 10:20
الهههههههههههههههههی. چه دخترونه و با ناز خوابیده. والا من اولین موهای چیده ارمیا و ایلمان رو با چسب چسبوندم به آلبوم خاطراتشون. ایده خاصی به نظرم نمی رسه.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم . اینم بد نیست
نگار
14 مهر 93 12:56
سلام الهی عزیزم چه ناز خوابیده. بنظر منم با خود عکس ملودی این کارو کنید البته وقتی که خیلی خیلی کوچولو بوده و موهاش کمه .راستی گفتید آلبوم چی ؟ از کجا میشه تهیه کرد این آلبومو؟ممکنه بگید
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم . این البوم مربوط به خود کودکه . از سیسمونی فروشی ها من خریدم .
بانو
14 مهر 93 14:19
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
نیلوفر
14 مهر 93 18:38
به نظر من مو هاش رو توی یک جعبه کوچیک نگه دارید.
مامانی رادین
15 مهر 93 11:23
نسیم جون میتونی بدی با گرافیت یه طرح برات بکشن با تزیینات خاص (مثل بادکنک و..)روی مقوا ظاهرش کنی که یه سمت جای عکس خود ملودی باشه و یه سمت هم عکسی که موقع کوتاهی انداختی رو بچسبونی پایینش هم خود موهاشو ببندی بچسبونی بعد تاریخ و ساعت کوتاهی رو بنویسی امیدوارم تونسته باشم خوب توضیح بدم و بدونی چی میگم ببوس ملودی نازمو چقدر شیرین خوابیده ماشالا
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
جالب بود واقعا نه متاسفانه گرافیت و متوجه نشدم کجا ها انجام میدن این کار هار و ؟
مامان باران
15 مهر 93 13:50
الهـــــــــــــــــــی عزیزم مبارکت باشه موهای خوشگلت انشالله همیشه همینطور تو آرامش بخوابی گلِ قشنگم
نیلوفر
15 مهر 93 17:05
سلام نسیم گلممممممم مادر من هم موهای خواهرمو نگه داشته چون خیلی بور و روشن بود خواست خودشم رنگش موهاشو بعداً ببینه واسه همین یه عروسک خود خواهرمو که کچلش کرده بود برداشت موی خود خواهرمو خیلی تمیز چسبوند به اون و یه تلم زد روش ، خییییییلی باحاله الان با گذشت 24 سال سالم و قشنگه هنوز یادمه یه پستم گذاشته بودی ملودی بلا هم تو کار کچل کردنه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ایده خیلی نازیه عزیزم
مامانی رادین
16 مهر 93 0:34
http://fotonini.loxblog.com/post/42/%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D9%85%20%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%20%D9%81%D8%B5%D9%84.htmمیتونی به این ادرس بری و نمونه طراحی هایی که برای تقویم انجام داده رو ببینی منظورم این مدلی بود ولی جای تقویمو بگی خالی باشه تا عکس خود ملودی یا موهاشو اونجا بچسبونی از اون دوستت که عکاس برای چاپ کمک بگیر البته اگه خوشت اومد و دوست داشتی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون گلم
مامان عاطی
20 مهر 93 0:11
نسیم جان بعد از چند سال خود به خود از بین میره انگار اکسید میشه من فکر میکردم میمونه ...من موهای مادرمو که سال ۸۸ فوت کردن از روی شونه برداشتم و تاچند ماه پیش مونده بودن ولی تازگیا رفتم نگاه کنم بهشون توی جعبه طلا هام نگه داشته بودم ولی هفته پیش دیدم نیستن ...به نظرم بیشتر از ۵ سال دوام نمیاره ببوسش این عروسک رو
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
چه جالب خدا رحمتشون عزیزم
پرستو مامان سیما و شیما
1 آبان 93 22:42
ووووی این جیگر رو ببین من یه دفتر خاطرات دارم که عکس سونو و دسبند تولدشون یا هرچیز دیگه ای رو میچسبونم توش.چند وقت پیش یکم موهای سیما و شیما رو کوتاه کردم،تو یه کیسه پلاستیک ریختم چسبوندم تو دفتر شما سایت داری من دفتر خاطرات
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خخخخخخخخخخخ