ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

یک روز شلوغ پلوغ اما پر انرژی

1393/7/8 0:29
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از مدت ها سرم همه جوره شلوغ بود . کلی کار داشتم که باید انجام میدادم و بعد از دو سال یکی از دوستای صمیمی دوران راهنمائیم بهم زنگ زدو حسابی سوپرایز شدم و کلی بهم خوش گذشت با شنیدن صداش . عصری هم قرار گذاشتم بعد از رفتن ملودی به مهد برم و ببینمش . رفتم عیادت سورنا جون و اومدم خونه و ملودی که بیدار شده بود و اماده رفتن به مهد کردم . فسقلی خیلی دیگه مهد و دوست داره و توی خیابون تا میرسیم در مهد کلی از ذوق بپر بپر میکنه . توی مهد اهنگ پخش میشد و ملودی هم حساس و شروع کردن به قر افشانی و همه مربی ها و مامانایی که اونجا بودن کلی قوربون صدقه اش رفتن و منم دیگه اومدم بیرون . حدود دو ساعتی با دوستم گپ زدیم چه روزایی که ما با هم نداشتیم . هفته که هفت روز بود ما هشت روزش و پیش هم بودیم و حتی شبا هم پیش هم میخوابیدیم . در اخرم با دیدن خاله بتول ( مامان فاطمه دوستم ) کلی انرژی گرفتم و قرار شد دوستایی که هر کدوم ازشون خبر داریم و جمع کنیم و دوره بزاریم . به امید خوش گذرونی های بعد از این انشا الله

فدای اون خنده زوریت بشم من

کیف کوله ایت و قوربون برم . با لباسم ست کردما زیبا

 

تو دلم نقل ِ یه حرفهایی هست که بگم میری نگم میرم
بضیا بدجوری عاشق میشن
عشق یعنی تو بمون من میرم
تو که میری نفسم می گیره همه ی خستگیات یکجا چند؟!
تو بخندی همه چی حل میشه
تو بخندی همه چی خوبه
بخـــند
بخـــند
بخــند

پسندها (2)

نظرات (14)

هدي32
8 مهر 93 7:40
سلام مهد ملودي هوشمنده اسم مهدش چيه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
منظورتون از هوشمند و متوجه نمیشم . خونه بازی ، مهد کودک و پیش دبستانی رنگین کمان
نونو
8 مهر 93 7:45
عزیز دلم.ملودی خوشکلم
تیام
8 مهر 93 9:18
قربون اون خنده هات برم من عسلکم ... انشاالله کنآر مامان و بآبات همیشه بخندی عزیز دل خاله
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آوا
8 مهر 93 10:36
مامی نسیم جون سلام.من از طریق وبلاگ اوای دلنشین مامان صفورا با وبلاگت آشنا شدم و تقریبا هر روز می خونمش . ماشالا خیلی هنرمندین .یه سوال داشتم ازتون اگه امکانش هست ممنون میشم جواب بدین: روی پارچه نمدی گلدوزی کرده بودین میخواستم ببینم چه طوری طرح می کشین و طرحها رو از کجا میارین؟ بعدش هم اینکه از چه نخی استفاده می کنین. دوست داشتم اگه بشه منم اینکارو انجام بدم. ممنونم روی ماه دختر گلتون هم ببوسین
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون که بهمون سر زدین و نمظر لطفتونه . والا طرح ها توی ذهن خودم میاد البته از توی نت هم میتونین عکس بگیرین و طبق اون بدوزین . نخ ها روبان باریک هست . من با خودکار میکشم با دست و بدون الگو نقاشیم بدک نیست . و روی اون خطوط رو روبان دوزی میکنم
مامان گلشيد
8 مهر 93 10:53
چه دختر نازي شده هزار ماشالا چه خوشتيپم كرده واسه مهد ايشالا بهت خوش بگذره عزيزم هرجا هستي سالم و سلامت باشي و هميشه زينت لباي نازت خنده باشه خوشگلم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون خانومی دلمون تنگ شده بود براتون . وای خانومی ممنون چقدر دعای زیبایی بود و خیلی هم شاعرانه . ممنون
مامانی رادین
9 مهر 93 11:39
سلام عزیزم ایشالا همیشه خوش باشید و پر انرژی ما که با دیدن عکسای ملودی ملوسم واقعا انرژی میگیریم بوووووووووووووووووووووووس برای هر دوتون
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم . شما لطف دارین خانومی ما هم با خوندن متن های پر از محبتتون کلی خوشحال میشیم ببوس رادین جونو
مامان ارمیا و ایلمان
9 مهر 93 14:49
آی قربون قر دادانش.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خدا نکنه عزیزم . وای امروز هر کاری مینم نمیتونم برات پیام ارسال کنم نمیشه نمیدونم چه مرگش شده
مامان نازار
10 مهر 93 12:20
جان جان خاله رو موهای نازشو ای خدا عروسم ملوسک پمگه من جرات می کنم دیگه بگم عروس بشی چی بشی تو اون لباس می ترسم اشکای مامانی بیاد پایین الهی خیلی این لباست و دوس دارم واقعا خوشگله همه چیم ناز کفشای خوشگلشو خودااااااااااا کولیشو ولی خوده ملودی یه چیز دیگس مامانیشششششششش دوستای دوران بچگی حس خوبی به ادم می دن ان شالله بتونید همدیگه رو پیدا کنید راستی مگه شما ساکن بوشهر بودید ؟؟ من فکر کردم بعد از ازدواج اومدید بوشهر
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزم . من الان 17 ساله بوشهرم به خاطر کار بابام اومدیم بوشهر و بعد دنیا اومدن ملودی اونا دیگه رفتن
مامان قند عسلا♥♥
11 مهر 93 10:50
ایشالا همیشه لبت خندون باشه قندون خاله فکر کنم فاطمه رو پیدا کردی توی مدرسه ی خوارزمی[
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم اره یادته رفتیم پیشش یه روز
مهدیا
11 مهر 93 14:00
سلام دوست من کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آپم بهم سربزن منتظرت هستم.....!
مامان یاسمین زهرا
12 مهر 93 11:49
عزیزممممممم خندشوووووو
نیلوفر
13 مهر 93 19:37
خاله به ما هم سر بزن.
پرستو مامان سیما و شیما
1 آبان 93 22:47
ووووی خدا من عاشق موهای ملودی اممم انقدر دوس داشتم موهای منم مشکی باشه من شیربرنجم متاسفانه سیما و شیما هم به من رفتن پوستشووون سفیـــد!موهاشون هم طلایی به باباشون نرفتـــن باباشون سیاهه سیاهه موهااااش!!!منم مشکی دوس دالممم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ای جونم ببوسشون . ایشا الله نینی بدی میشه زغال خوبه ؟
پرستو مامان سیما و شیما
2 آبان 93 14:40
بچه بعدی؟؟؟؟ من چجوری سه تا بچه بزرگ کنم آخه؟؟؟ نعخیر همین دوتا بسمه اگه راس میگی خودت بعدی رو بیار
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ من .......... بکنم