ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

فصل برگ های رقصان.................

1393/6/29 12:37
1,610 بازدید
اشتراک گذاری

                                  

 شعر پاییز اخوان ثالث
آسمانش را گرفته تنگ در آغوش
ابر؛ با آن پوستین سردِ نمناکش.
باغ بی برگی،
روز و شب تنهاست،
با سکوت پاکِ غمناکش.
سازِ او باران، سرودش باد.
جامه اش شولای عریانی‌ست.
ورجز،اینش جامه ای باید .
بافته بس شعله ی زرتار پودش باد .
گو بروید ، هرچه در هر جا که خواهد ، یا نمی خواهد .
باغبان و رهگذران نیست .
باغ نومیدان
چشم در راه بهاری نیست
گر زچشمش پرتو گرمی نمی تابد ،
ور برویش برگ لبخندی نمی روید ؛
باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست ؟
داستان از میوه های سربه گردونسای اینک خفته در تابوت پست خاک می گوید .
باغ بی برگی
خنده اش خونیست اشک آمیز
جاودان بر اسب یال افشان زردش میچمد در آن .
پادشاه فصلها ، پائیز .

 


 

کاش چون پاییز بودم (فروغ فرخ زاد)
کاش چون پاییز بودم
کاش چون پاییز خاموش وملال انگیز بودم.
برگهای آرزوهایم , یکایک زرد می شد,
آفتاب دیدگانم سرد می شد,
آسمان سینه ام پر درد می شد
ناگهان توفان اندوهی به جانم چنگ می زد
اشک هایم همچو باران دامنم را رنگ می زد.
وه ... چه زیبا بود, اگر پاییز بودم,
وحشی و پر شور ورنگ آمیز بودم,
شاعری در چشم من میخواند ...شعری آسمانی
در کنارم قلب عاشق شعله می زد,
در شرار آتش دردی نهانی.
نغمه ی من ...
همچو آواری نسیم پر شکسته
عطر غم می ریخت بر دلهای خسته.
پیش رویم :
چهره تلخ زمستان جوانی
پشت سر :
آشوب تابستان عشقی ناگهانی
سینه ام :
منزلگه اندوه و درد وبد گمانی.
کاش چون پاییز بودم

 


 

 

عکس ها مربوط به پاییز 1390 تهران

پسندها (1)

نظرات (19)

مامان ارميا و ایلمان
29 شهریور 93 14:52
وااااااااااااااای. پاییز رو خیلی دوست دارم. این عکسها رو خوب یادمه. ملودی نی نی موچولو بود. یادش بخیر. هزاران تا بوسسسسسسسسسسسسسسسس.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم . باید هم دوست داشته باشی گل پسرت پاییزیه . انشا الله عمرش بهاری باشه و سبز
پندار
29 شهریور 93 17:37
سلام .وای شما چقدر زیبا نجیب و دوست داشتنی هستین.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
نظر لطفتونه
سحر گلی
29 شهریور 93 18:54
عزیز دلم ایشالا غمها و مشکلاتتون مثل برگای درخت بریزه زیر پاتون
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون خانمومی انشا الله برای شما هم همین طور باشه
مامان مهرناز
29 شهریور 93 22:57
منم عاشق فصل پاییزم چقدر عکسا خوشکلن جوووووووووووونم ملودی چقدر گوگولی بوده
مامان باران
29 شهریور 93 23:03
ای جووووووووونه دلم من عاشق این عکساتونممممممم فدای این مادر و دختر بینظیر منظره پاییز ببی نظیره 💓💓💓💓💓
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزم . امشب سر زدی بهمون
مامان باران
29 شهریور 93 23:05
🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 ♡گوش کن... صدای نفس های پاییز رامیشنوی؟؟؟ واین زیباترین فصل خدا میاید... غم واندوه هایت رابه برگ های درختان آویزان کن... چندروز دیگر میریزند...♡ ﭘﺎﺋﻴﺰ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺍﺳﺖ..ﺍﻧﺪکی ﺍﺯ ﻣﻬﺮ ﭘﻴﺪﺍﺳﺖ..ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﯽ ﻣﻬﺮﯼ، ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﭘﺎﺋﻴﺰ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﻣﻬﺮتان ﺍﻓﺰﻭﻥ، ﭘﺎﺋﻴﺰتان ﺧﺠﺴﺘﻪ
مامی آنا
30 شهریور 93 0:51
چه عکس های خوشکلیییییییامیدوارم فصل پاییز برخلاف شهرتش برای شما سرشار از شادی و خوشی باشه انشااله
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزم
مامان نازار
30 شهریور 93 7:22
داشتم می خوندم متن و رسیدم به عکس اول فکر کردم عکس اینترنتی هست همون موقع از ذهنم گذشت کاش عکس خوده ملودی کوچولو بود اومدم عکس بعدی چشمام براق شد ... دیدم به به مادرو دختر نازو خوشگل و خوش تیپن خوده خودشون .... عاشق پاییزم ولی نه پاییز نداشته بوشهر که هیچ وقت نمی شه دید 4 سالی که گرگان بودم عشق بود عشق ... پاییز به معنای واقعی تو جنگلاش می شد دید روحت و نوازش می کرد حتی قشنگتر از بهار ...رنگ بندی زیبا عمرتون سر سبز مثل بهار غماتون برگ ریزون عینه خزون
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره دیگه خوده خودمونیم . گرگان دانشجو بودی درسته ؟
نونو
30 شهریور 93 9:19
ای جان ملودیو نگاه..فندق خاله
نیلوفر
30 شهریور 93 9:27
چهارمین پاییزت مبارک عسلیییییییییییییییییییییییییییییی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم
نیلوفر
30 شهریور 93 9:28
ببخشید فضولی میکنم.فامیلی ملودی جون چیه؟خیلی فضولم نه؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
نه عزیزم چه اشکال داره . ملودی سلیمیان
مامانی رادین
30 شهریور 93 15:16
وای عزیز دلم چه عکسای قشنگی چه منظره ای داره مدلای عکس هم که معرکه ان نسیم جون که چهره مهربونی داری .بخورم اون ملودی تپلی خودمو قربونش بشم من بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خانومی نظر لطفتونه
بانو
31 شهریور 93 10:42
سلام یک مادر نمونه همیشه بله نمی گوید www.banoo.ir/post/1030 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
رعنا
1 مهر 93 21:39
سلام چقد عکساتون قشنگ وخاطره انگیز هستن انشاا... همیشه پیروز باشید
فروشگاه های چیکچی
2 مهر 93 8:44
چه عکس های زیبایی
مامان یاسمین زهرا
2 مهر 93 11:05
عشقم ملودییییییییییییی
مامان قند عسلا
3 مهر 93 7:52
اخی یادش بخیر وقتی ملودی اینقدری بود .انگار همین دیروز بود با زری اومدیم خونتون یادته موهاش فشن بود چقدر من ذوق مرگ میشدم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ اره دقیقا یادم اون روزو
مامان مونا(✿◠‿◠)
4 مهر 93 1:53
ای جووووووووووووووووووووون دلم ملودی...چقد ناناز بودی جیگر خاله
پرستو مامان سیما و شیما
1 آبان 93 22:51
اییییی جووونم عزیزمممم