ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اندر احوالات غذا خوردن خانوم خانوما خوشگل خانوما

1393/6/23 13:26
1,490 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم گفتم بد نیست از غذا خوردنت هم برات بنویسم کلا بچه خوش خوراکی هستی بزنم به تخته . البته باید بگم زیاد به برنج علاقه نداری اما خب بازی بازی چند قاشقی میخوری ، اما هر چیزی که شبیه خوراک باشه رو خوب میخوری . یه سری چیزا حتما باید کنار غذا یا توی غذات باشه و خیلی دوست داری اونم گوجه هست که یا سرخ میکنم برات یا نگینی میکنم برات گوشه غذا . سبزیجات مخلوط پخته نخود فرنگی ، هویج و ذرت .چیپس خلال .جدا از موادی که دوست داری نکته جالب دیگه اش اینه اگه غذا خوشگل باشه بیشتر استقبال میکنی و میخوری منم سعی میکنم که غذات و هر دفعه یه جور بریزم برات تا خوشت بیاد .عکس چند نمونه اش و دارم که میزارم برات

خوراک مرغ . یادم رفت بگم عاشق پیاز داغی یا پیازی که همراه مرغ و رب پخته میشه

اسپاگتی با مرغ و سبزیجات

خوراک میگو و سویا با پنیر پیتزا.چون گوشت نمیخوری مگر توی خورشت که اونم باید زیر صد تا چی قایم کنم تا بخوری به جاش سویا میدم بهت که خوشت میاد .

کوکو سیب زمینی رنده شده . تنها مدلی که تخم مرغ میخوری همین مدله

شامی کباب با گوجه سرخ شده

باقای پلو با مرغ ریش . دورش هم پیاز ربی هست

ماکارونی با سوسیس

ناگت مرغ

و این هم یک خوشگل خانوم در حال میل کردن غذا نوش جونت بشه نفسم

پسندها (8)

نظرات (12)

فریده
23 شهریور 93 13:57
نوش جونت عزیزمممممممممم
مامان گلی
23 شهریور 93 20:39
نوش جونت عزیزم همش شیره جونت باشه
نونو
24 شهریور 93 8:29
اووووووووووووووووف چه غذاهای خوشرنگی می خواااااااام
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
عزیزم انشا الله بیا در خدمت باشیم
سمیرا مامان پرنیان
24 شهریور 93 12:48
نوش جونت عزیزمممم سلام من مدتی هست که عکسهای دختر نازتونو میبینم و عاشقشم خودمم یه دختر کوچولو دارم خوشحال میشم به وب منم سر بزنید و اگه خوشتون اومد لینکمون کنید منم با اجازه لینکتون میکنم دوست دارم دوستای خوبی باشیم منتظرتونم اینم آدرس: parnianjoon.niniweblog.com
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم که بهمون سر میزنین در اولین فرصت مزاحمتون میشم
مامانی رادین
24 شهریور 93 22:57
نوش جونت عزیزم خیلی خوبه که همه مدل غذا میخوری قربونت برم رادین من که خیلی بد غذاست برای یه لقمه همش باید حرص بخورم من با اجازه لینکتون کردم اگه دوست داشتین شما هم به ما سر بزنید خوشحال میشیم بووووووووووووووووووووووس
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
انشا الله رادین جونم کم کم میخوره همه چیزو . حق دارین بچه بد غذا واقعا ادم و کلافه میکنه
مامان نازار
25 شهریور 93 7:54
جان جان چه خانوم خوشگلی مشغول غذا خوردن به به به نوش جونت خاله جون و الحق و الانصاف احسنت به این مامان خوش سلیقه و کد بانو احسنت داری مامان نسیم جون خیلی خوبه از همین الان به برنج عادت نکنه استقبال کن از این عادتش بزار بشه عادت همیشگیش .. همون مواد مقوی رو به صورت خوراک بخوره خیلی بهتره ... خیلی خوشگل و متنوع بودن غذاها و قشنک و با سلیقه یده بودی برای گل دخترمون .... ان شالله به زودی زود ملودی کوچولو خودش کنار دستت می ایسته برای شما و باباشیش اشپزی می کنه به به چه دختری بشه دختر مامان نسیم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزم لطف داری . وای چه قده اون غذا خوشمزه بشه وقتی ملودی درست کنه خخخخخخخخخخ البته اگه دستش و نسوزونه که اون وقت ندونم غذا بخوریم یا شرمندگی
تیام
25 شهریور 93 15:06
الهی قربوون برم خوشگلم. نووووش جووونت عزیزکم.
سارا
26 شهریور 93 0:25
وای آخ جون منم میخوام
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
در خدمت باشیم
مامان ارميا و ایلمان
26 شهریور 93 9:09
نوش جونت خوشگل خاله. الهی که قوی و سالم باشی.
مامان قند عسلا
3 مهر 93 8:04
میگم احیانا فرزند خونده نمیخای؟؟بخدا قول میدم دختر خوبی واسه تو و بابا عیسی باشم
fateme
6 مهر 93 14:26
نوش جونت عزیزم چه خوراکای خوشمزه ای
پرستو مامان سیما و شیما
1 آبان 93 22:54
من گشنمهههه منم از اینا میخوام مامان نسیم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
قابلتون و نداره تشریف بیارین در خدمت باشیم