ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

یک روز با ملودی در مهد کودک

1393/6/23 12:14
1,466 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم پنج شنبه منم هوس کردم بیام و باهات بمونم مهد اون روز رو . به من که خیلی خوش گذشت . شما هم اون روز حسابی خوشحال بودی .

رفتیم به مهد، چه جایی بود
جاتون خالی، صفایی بود
تو حیاطش، تو کلاسش
عطر گل اقاقی بود
مربی یاش، چه مهربون
دوستان خوب زیاد بودن
بیا بریم مهد کودک با دوستامون
بخوونیم شعر قشنگ با دوستامون


داشتین حباب بازی میکردین

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان مبینا
23 شهریور 93 12:39
این بوسا واسه ملودی جون از طرف خاله
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم
سمیرا مامان پرنیان
24 شهریور 93 12:49
چه لباس زیبایی و چه عروسک نازی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه
مامان نازار
25 شهریور 93 7:50
ای جان این خانوم خوشگلووووووووووو مامانی جون دستت ردد نکنه برای عکسای ناز از نازارمون ... ثبت کن همه این لحظات رو ثبت کن تو خاطراتت و تو ذهن مامانم همیشه بهم می گه کاش همون دختر 4 ساله بودی هنوز که دستت و می گرفتم و صبح تا صبح می بردمت مهد کودک واقعا تو صداش اون وقتا حس رضایت رو می شه دید انگار با خودش دنیای ی از خاطرات رو داره مرور می کنه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره واقعا دله ادم برای این سن بچه تنگ میشه چون شیرین ترین دوران بچه تقریبا تا 5 ساله برای والدین و یه سری پشت هم پیشرفت و رشدشونو میبینیم . اما یهویی روند بزرگ شدن انقده کند میشه که ادم نمیفهمه کی گذشت
مامان ارميا و ایلمان
26 شهریور 93 9:10
چه خوب. اصلا نمی گذارن ما بریم داخل کلاس ارمیا. یه بار من با هزار ترفند رفتم. که مثلا ایلمان داداشش رو می خواد و از این جور بهانه ها.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
نه اینجا اگه بخوای میتونی بمونی . اخه میگن بچه باید عادت کنه . روز قبلش ملودی یکم دلتنگی کرده بود
ابجي جون تيارا
28 شهریور 93 16:14
خوشگل خانم چه نازي
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
نظر لطفتونه
نیلوفر
13 مهر 93 19:19
ببخشید خاله نسیم این لباسی که الان تو مهد تن ملودی جونه رو چند خریدین؟من واسه کیمیا قیمت کردم 28 تومان.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خواهش عزیزم من 48 خریدم . چه خوب ارزون بوده اونجا
نیلوفر
20 مهر 93 17:46
اف خورده بود بدون اف 38 بود اما بازم خیلی قیمتش خوبه.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره واقعا مبارکش باشه به شادی بپوشه