ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تولد امام رضا 16 شهریور 93

1393/6/16 0:23
1,676 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم تولد امام رضا سالگرد قمری ازدواج مامان و بابا هست . شد 5 سال . البته سالگردمون به تاریخ میشه 88/8/7 . الانم همون شبه . امیدوارم کنار هم روزهای خوبی و در پیشرو داشته باشیم و شاهد بالندگی تو باشیم نفسم .

زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟
بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم میرسی ؟
گر چه آهونیستم اماپراز دلتنگی ام
ضامن چشمان آهوهابه دادم میرسی ؟
ازکبوترهاکه میپرسم نشانم میدهند
گنبدو گلدسته هایت رابه دادم میرسی ؟
من دخیل التماس رابه چشمت بسته ام
هشتمین دردانه زهرابه دادم میرسی ؟

 

 

پسندها (9)

نظرات (16)

مامانی رادین
16 شهریور 93 2:10
سالگرد قمری ازدواجتون مبارک ایشالا همیشه شاد باشین کنار هم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان نازار
16 شهریور 93 6:55
سلام صبح زیباتون بخیرو شادی و نور مبارک باشه عزیزم ان شالله عمر با عزت داشته باشید تو دو دنیا و خوشبخت و عاقبت بخیر باشید همیشه براتون دنیا دنیا شادی و آرامش و لبخند به لب و لبخند از ته ته ته قلبتون از خدا می خوام ... ان شالله رشد و بالندگی ملودی کوچولو و خوشبختی و عاقبت بخیریش رو ببینید کنار همسری هر دو دست به دست هم .... بازم تبریک می گم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم
نیلوفر
16 شهریور 93 8:07
ای جونم.مبارک باشه نسیم جونم.ان شالله همیشه کنار هم عاشق و شاد باشید.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خانومی
سوگند عشق مامان وبابا
16 شهریور 93 9:53
خاله من برای بار دهم وبلاگ نوشتم ولی پاک میشه تا پاک نشده بیاین و نظر بدین ملودی جونم خوبه سوگندم یادتون اومد
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
عزیزم ادرس خاصی پیدا نمیشه که !
مامان گلی
16 شهریور 93 22:48
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه انشالله سالهای سال عاشقتر ازسال قبل سلامت وشادو موفق درکنارهم زندگی کنید
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی مامان گلی جون شما اونجا از طرف ما نائب الزیاره باشین . با خوندن نوشتتون یهو تمام قلبم لرزید نمیدونم چرا . ممنون که هستین . سایتون روی سرمون انشا الله
خاله
17 شهریور 93 8:02
بسيار لذت برديم
بانو
17 شهریور 93 12:57
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان گلی
17 شهریور 93 13:46
شاید اینروزها دلم خیلی شکسته است واین دلشکستگی توی نوشتهام هم هست شب عید حرم بودم همه را دعا کردم شما هم منو دعا کنید
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
انشا الله که دلتون هیچ وقت نگیره و نشکنه . فدای دلتون . ممنون برای دعا
مامان نازار
18 شهریور 93 7:37
سلام صبح زیباتون بخیرو شادی و نور ممنونم عزیزه دلم .. نمی خوام به زحمت بندازم شما رو ... بیشتر از همه دلیل اینکه دوست داشتم نزدیک زایمانم باشه عکس آتلیه به خاطر رنگ مو و اینجور موارد بود زایمان من اگه دختری دختر خوبی باشه و تحمل کنه می افته برای 27 مهر اول خواستم برای 24 مهر نوبت بگیرم که گفتم نه شاید یهو زودتر دنیا اومد ریسک نکنم بهد گفتم 17 مهر که دیگه خیالم جمع جمع باشه ولی خوب اون بنده هی خدا هم حق دارن دو تا عید هست و کلی عروس و داماد دارن مخصوصا 5 شنبه و جمعه ها حتما مصلحتی تو این تاریخ بوده ... دستتون درد نکنه ان شالله که عکسای خوبی بشن ... یه کم تو لباس شک دارم .. نمی دونم چیکار کنم ... از طرفی خیلی توپولی شدم دوست ندارم عکسام زیاد لختی باشه اونجوری که عکاس گفت خجالت می کشم با این هیکل از فرم خارج شده دوست دارم لباس ساده ولی یه کم پوشیده تر بپوشم که زیاد هم زشت نباشه ... آخه عکسارو می خوام داخل اتاق نی نی هم بزارم ... به نظرتون بد می شه مثلا با یه لباس تا رو زانتو و استین حلقه یا لباسایی تو این فرم عکس بندازم اخه عکاس اونجا خیلی تاکید داشت به لباسای کاملا باز که فقط یه بالاتنه در حد لباس زیر باشه ؟؟؟؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
بنظرم میتونی یه کاری کنی مثلا با یه نیم تنه بگیری اما فقط شکمت باشه و صورت معلوم نباشه و بقیه عکسا رو با لباسی که دوست داری بگیری . حالا بهت زنگ میزنم تا قبل آتلیه و توضیح میدم یه چیزی مد نظرمه خیلی ناز میشه
سوگندعشق مامان و بابا
18 شهریور 93 19:51
سلام خاله نسیم جونم من شما رو خیلی دوست دارم حتما منو شناختین سوگندم مزاحم همیشگیفک کنم این ادرس سایتم درست باشه فعلا باااااای ملودی جونم رو ببوسید
مامان نازار
19 شهریور 93 6:53
سلام عزیزم .... ممنونم شما لطف دارید ... ارهجند سری از نت هم عکس گرفتم که گفتم می برم تو گوشی با خودم به خانومه عکاس نشون می دم که بدونه منظورم چه تیپ کارایی هست ... عکسای خوشگلی هستن خیلی هاشونم صورتا مشخص نبود و راحت می شد گذاشت داخل اتاق نی نی ... ملودی ناز رو ببوس عزیزم نمی خوای پست جدید بنویسی براش
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
انشا الله عزیزم که عکسا همون بشه که میخوای فقط یه طور باشه بعدا بتونی ثابت کنی عکسه خودته خخخخخخخخخخخوالا اتفاق خاصی نمی افته که بنویسم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
20 شهریور 93 3:19
سلام نسیم جون.خوبی خانومی؟ملودی جان خوبه؟ دلم خیلی براتون تنگ شده بود.متاسفانه نمیرسیدم بیام بهتون سر بزنم. جشن ازدواجنون میارک ایشالا 120 سال در کنار هم خوب و خوش و سلامت باشید. ملودی رو ببوس از طرف من.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزم . لطف داری روشا جونم و ببوس
مامان قند عسلا
21 شهریور 93 11:52
مبارک باشه عزیزم ....خیلی شعر هات خوشکل بود دستت درد نکنه
مامان نازار
22 شهریور 93 6:59
سلام عزیزه دلم صبح زیبات بخیر خانومی ملودی ناز خاله خوبه ؟؟؟ ای جان دلم براش تنگ شده چند روز ننوشتی و عکسشو نزاشتی .... اره واقعا ادم عکس بعضی ها رو که می بینه باید واقعا ثابت کنن که براش که خودشه .... نمی دونم شاید چاقی و لاغری باعث بشه من ثابت کنم خودممم از بس گامبولووووووووووووو شدم من ... چیکار کنم با این همه وزن اضافه بعد از زایمان
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو . انشا الله دخملی شیرت و که بخوره لاغر میشی . منم 20 کیلو اضافه کرده بودم . اما دیدی که لاغر شدم . الان همه لباسای حتی قبل عروسیم سایزم میشه نگران نباش تازه من شیر هم ندادم
رعنا
23 شهریور 93 1:05
سلام سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم 120 سال کنار هم باشید به خوشی وسلامتی