ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اولین کاردستی 6 شهریور 93

1393/6/5 22:27
1,655 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان فدای خودت و اون مهد رفتنت و اون کاردستی درست کردنت بشه . امروز که اومدم دنبالت دیدم یه کاردستی خیلی خوشگل دستته که گفتن امروز توی مهد با کمک بچه ها برای همه یدونه درست کردن . آخه من فدات بشم که اینهمه خانوم شدی و از این کارای بزرگ انجام میدی . کلی روی ابرام الان از خوشحالی .عکسش و میزارم که بعداً ببینی چقده چیزای خوجل درست میکردی با کمک دوستات و مربی هات

جوجه ی چاق و چله اینقده بلا نمیشه
از زردی زیادی مثل طلا نمیشه
صبح های زود که از خواب با جیک جیکش پا میشه
دنبال دونه و آب دستپاچه که نمیشه
*****


جوجه ی چاق و چله اینقده بلا نمیشه
وقتی میره تو باغچه مست گُلا نمیشه
اونموقع که میگرده دنبال چند تا مورچه
از دیدن یه مورچه اینهمه هول نمیشه
*****

جوجه ی چاق و چله اینقده بلا نمیشه
پی مامان که میره شیطون بلا نمیشه
تو روزهای آفتابی که خیلی چُرتیه
تو بغل مامان جون از خواب بیهوش نمیشه
*****


جوجه ی چاق و چله اینقده بلا نمیشه
وقتی که گشنش میشه دونه غذاش نمیشه
اونوقتی که گم میشه میون باغ و بستان
با جیک جیک زیادی پىِ مامان نمیشه
*****
جوجه ی چاق و چله اینقده بلا نمیشه
از زردی زیادی مثل طلا نمیشه
سرِ جوجه قشنگه گربه با مرغ میجنگه
اما آخر همیشه مرغه برنده میشه…
 

پسندها (9)

نظرات (24)

نیلوفر
6 شهریور 93 10:00
ای جونم..الهی دستت بره به کشف و اختراع ملودی جوووووووووووونم
نیلوفر-هلو
6 شهریور 93 12:27
افرین عسلییییییییییییی هنرمند
یاس مین
6 شهریور 93 12:55
روزت مبارک خوشکلم
سوگند عشق مامان وبابا
6 شهریور 93 17:06
خاله سلام من سوگندم همونی که با اسم سوگند جونی نظر میذاشتم من به سایت ملودی میام وخیلی خوشم میاد از سایت ملوی جووونم ملودی جونم روزمون مبارک مخصوصا روز تو دوست دارم جوجه جونم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
بله شناختم عزیزم . روز شما هم مبارک عزیزم
رعنا
6 شهریور 93 19:53
سلام چقد خوبه که شما جواب همه ی کامنتهاتون میدیدمن جاهای دیکه یه غالم نظر گذاشتم اصن محلم نذاشتنشما منوخوشحال کردینملودی جونو میبوسم وبراتون بهترینارومیخام
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم این وظیفه منه که همه رو بخونم و جواب بدم بالاخره شماهم که وقتون و از سر راه نیاوردین که به ما سر میزنین و ادب حکم میکنه آدم جواب مهموناش بده من کلا مهمون دوستم
✿مامان دنیز✿
7 شهریور 93 11:41
دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته لحظات شاد حال و امید آینده است تقدیم به دختر امروز و مادر آینده روزت مبارک
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم متن فوق العاده زیبایی بود
tootfarangi
7 شهریور 93 15:25
Ey jooooonan khale fafaye in asal khanume honarmand Cheghad khoshhalam kamentduni baz shod Delemun tang shode bud
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم خوشحالم که خوشحالین منم از دیدن دوباره دوستان خیلی خوشحالم
سوگند عشق مامان وبابا
7 شهریور 93 19:06
خاله جون اخر اومدین توسایتم چون تازه باز کردم زیاد عکس نزاشتم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اومدم عزیزم اشکال نداره کم کم دستت راه میوفته
مامان مهرناز
8 شهریور 93 0:20
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . .
باران
8 شهریور 93 3:21
سلام دوست گلم اگه بدنبال لباس برای نی نی نازتی باقیمت مناسب به وبلاگ کودک سیتی حتماسربزن قیمتهاباورکردنی نیستن
مامان نازار
8 شهریور 93 8:50
ای جانم به این دختر ناز و این مامان فعال کلی عقب افتادم از وبه نازار خاله ای من بخورمت با اون صورته عینه قرصه کامل ماهت و اون موهای قشنگت از کودمش من بگم .. از هنرنمایتاتتتت این یکی رو به مامانت رفتی که هنرمند شدی خانومی .... ای جان چقد عزیز شده عکسای اتلیش خیلی عالیییییییییییییی لباسی که براش درست کرده بودید خیلی خوشگل بود ملودی جون شده بود عینه این فیلم خارجکی ها ای جان خاله بخورم توروووو گازززززززززززززززززززز خدا حفظش کنه الهی اصلا دور نیست اون روز که اینجا عکسای عروس شدن این پرنسس خوشگل رو بزارید ان شاللههمیشه خوشبخت وعاقبت بخیر باشه گله خاله مهد رفتنتم مبارک ان شالله کلاس اول رفتنت ان شالله دانشگاه رفتنت خاله او.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای همه مهربونی هات عزیزم اسم عروسیش که میاد اشکم در میاد الان مثل خولا دارم گریه میکنم
مامان نازار
8 شهریور 93 8:53
روز دختر هم به دختر گلم ملودی جون تبریک می گم خانومی مرسی از مامان نسیم که اینقد مطالب خوشگل خوشگل تو وب ملودی کوچولو می زاره راستی یه چند تا راهنمایی می خواستم عزیزم ... اول از همه در مورد آتلیه بارداری من تو آتبلیه های اینجا فقطظ عک س ب ا ر ان و خا ن ه هنر رو رفتم یه بارم چون هیچ جا نوبت نداشت برای عروسی دختر خواهری مجبور شدم برم ک و ن ی کا که افتضاح بود کارش .. می خواستم ببینم شما جای خاصی مد نظرتون هست برای صرفا کار بارداری که ایده های خوبی داشته باشن و براشون عجیب غریب نباشه که ان شالله عکسای نی نی هم همیشه دیگه همونجا بگیریم ... برای دنیا اومدن نی نی از نی نی بافت یه ست اتلیه برای همون 40 روز اولش سفارش دادم که ببرمش اتلیه برای کارای این سن و سالی دختری می دونم که شما فراووون ایده دارید لطفا به یک عدد تازه مامان کمک کنیدددددددددددددد
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فداتت بشم خانومی من همیشه سیب میبرم ملودی رو وهر بار دیدم خیلی ها اومدن برای عکس بارداری اونجا . مطمئنم مشتری میشی
مامان گلی
8 شهریور 93 11:25
ماشالله به این دخمل هنرمند
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون مامان گلی جون
مامان نازار
9 شهریور 93 7:23
سلام عزیزه دلم صبح زیبات بخیرو شادی و نور الهی نمی دونم اسم این احساس مادرانه مارو بشه گذاشت خول بودن یا نه ولی اگرم هست به نظر من هیچ اشکالی نداره 17 هفته که بودیم و رفتم سونو ... از سونو که بر گشتیم نشستم تو ماشین تمام مدت تا کیک فروشی و خونه مامانم و جمع کردن همه برای شنیدم خبر تعیین جنسیت نی نی از طرف همسر گرام من داشتم اشک می ریختم ... هی به همسر خان می گفتم چه جوری چه جوری تحمل کنم دخترم عروس بشه یه شب کنارم نباشه ... چه جوری تحمل کنم یکی دیگه رو بیشتر از ما دوس داشته باشه وای اگه اذیتش کنه اگه غم به دلش بیاره اگه دعواش کنه خلاصه کلی آبغوره گیری برای یه دختر 17 هفته ای که قراره بیاد و بشه انیس و مونس مادرش و پدرش الانم همینجورم سعی می کنم اصلا بهش فکر نکنم چون تا به اون روزا و اون شب فکر می کنم یکی دلم و خنج می زنه انگار و بغض .... به خاطر همین کاملا احساس شما رو درک می کنم ..... و می دونم وقتی می گید از به ذهن آوردن اون روز اشکاتون سرازیر می شه یعنی چی ... ولی خودمونیما چه عروسی بشه ملودی کوچولو ماه شب 14 برای معرفی آتلیه ممنون سیب رو برا عروسی دختر خواهرم رفتم که نوبت بگیرم که خوب نوبت نداشت .. الان برم ببینم برای مثلا اخرای بارداریم که می فته اخرای مهر نوبت می ده یا نه خدا کنه مثل اون دفعه بد قلقی نکنه باهامون ... ولی تعریفش و زیاد شنیدم ممنونممممممممممممممممم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
پس شما درجه احساست بالاتر از منه . عزیزم اگر میخوای بگو تا برات وقت بگیرم آشنا هستن باهامون .
مامان نازار
9 شهریور 93 7:27
ای جانمممممممممممم قدمتون سر چشمامون باعث افتخار ماست ....منت می زارید سر ما اگه این لطف و بکنید یه خونه درویشی سازمانی درب و داغون داریم که ابدا به پای خونه خوشگل شما و سلیقه خوشگلتر شما نمی رسه .... وای استرس گرفتم خدا کنه نی نی خوشگل و توپولی باشه که قابل فشار دادن باشه که آبروم نره جلوی شما خواهری .... دختر گلم تا می تونی توپولی بشو که خاله ها بتونن فشارت بدن
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو خانومی انشا الله اگه قابل باشم حتما بهت سر میزنم اما نینی رو فشار نمیدم گناه داره طفلی . فقط یه لطفی بکن و موبایلت و برام بزار شمارت و ندارم عزیزم
نیلوفر
9 شهریور 93 11:17
خاله چرا نمیای؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
عزیزم برات نوشتم میام اما نمیتونم پیام بدم . اصلا باز نمیکنه قسمت نظرات و برام
بانو
10 شهریور 93 14:43
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
زهرا
13 شهریور 93 15:48
سلام. من خیلی وقته که از خواننده های خاموش شماهستم.هروقت آپ میکنین میام بهتون سرمیزنم.میشه گفت یکی از طرفدارای پروپاقرص ِ ملودی جون هستم. دیشب وقتی بابای ملودی رو تو شبکه ی "شما" در برنامه ی "نوا و نما"دیدم گفتم بیام و براتون کامنت بزارم.واقعا نواهای بوشهری خیلی زیبا هستند به شماهم خسته نباشید میگم.ملودی جون روهم از طرف من ببوسین
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام مرسی عزیزم نظر لطفتونه .
مامانی رادین
14 شهریور 93 21:03
سلام عزیزم هزار ماشالا چه دخمل نازی دارین خدا براتون نگهش داره چند تا صفحه وبتون رو دیدم خسته نباشید بازم میام ببوسین این ملودی زیباروی از طرف من
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی از لطفتون
مامان
15 شهریور 93 8:43
سلام نسیم جون دیروز شبکه شما بابای ملودی جون ، آقا عیسی را نشان داد .درست میگم اشتباه نکردم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره عزیزم درسته
مامان دینا
15 شهریور 93 17:11
سلام نسیم جون.چندشب پیش بابای ملودی رو تو شبکه شما دیدم ذوق کردم و یهو داد زدم وای بابای ملودی ....همسرم با تعجب نگام کردو گفت بابای کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا اینکه بهش توضیح دادم این آقا بابای یکی از دوستای نی نی وبلاگیمونه.خیلی برام جالب بود
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخ مردم از خنده حالا خوبه گفتی بابای ملودی و نگفتی مثلا فلانی . شوهرتت پوستت و میکند
مامان النا
16 شهریور 93 16:52
سلام عزیزم. خیلی خوشگل شده عزیزم. آففرین به تو دختر هنرمند. اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم .
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
20 شهریور 93 3:22
الهی بگردم.آفرین بهت عزیز دلم. نسیم جون کاملا میتونم احساستو درک کنم ایشالا منم فرصتی پیش بیاد کاردستیهای روشا رو میذارم خیلی کیف میده وقتی میبینی دخملت یلده یه چیزایی درست کنه.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره واقعا من یاد خودم افتادم که کودکستان که میرفتم چه چیزایی درست میکردیم با خرده های رنگی مداد تراش و اینجور چیزا هی یادش بخیر