ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

27 تیر 93

1393/4/28 17:28
983 بازدید
اشتراک گذاری

عمرم دیروز با ناهید جون رفتیم پایین محوطه و شما رو بردیم که باز یکم آب بازی کنی عاشق آب نمای اونجایی . لباسم برات آوردم که بعد از بازی عوض کنم برات . نمیدونی چه ها که نمیکردی . حدود یک ساعتی بازی کردی و کلی جیغ میکشیدی از خوشحالی . فکر میکنم هیچ چی اندازه آب بازی خوشحالت نمیکنه . منم که همچنان حالم خوب نیست فقط دعا میکنم فردا که داریم بر میگردیم یکم بهتر باشم چون مطمئناً بعد از جدا شدن از ناهید جون و بابا سعید پشت سرشون خیلی خودزنی خواهی کرد و گریه . چون تنها هم هستم یکم سخته که انشا الله خدا خودش به خیر کنه 

یعنی اگه ناهید جون پشت لباست و نگرفته بود با کله خودت و پرت میکردی توی آب 

دیگه لباست و عوض کردم و گفتیم یکم راه بریم 

الهی مامان فدات بشه چون قدت نمیرسید که پات و بزاری زمین و از روی دستگاه ورزشی بیای پایین کلی ناراحت بودی .

پسندها (5)

نظرات (0)