ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

روزهایی به شیرینی عسل

1393/3/8 22:36
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا خداروشکر همه چیز آرومه و زندگی به نقطه آسایش رسیده و گوش شیطون کر همه چیز به کاممون شیرین شده . با وجود ملودی هم این شیرینی صد چندان میشه .با پیشرفتاش و بزرگ شدناش حسابی غافلگیرم میکنه و سرمست غرور میشم که مادر همچین فرشته ای هستم و امیدوارم خدا همه رو لایق این حس بدونه .حالا میگم از اینروزا و شیرینیش تا بدونی که مزه عسل یعنی چی

همیشه پای مامانم و آغوشش که بروم باز میشد بهترین جای عالم بود و البته آغوش بابا سعید هم همینطور . اما اینروزا یک آغوش دیگه هم هست که بروم باز میشه و وقتی میرم توی آغوشش با یه بوس صدادار لذتش هزار برابر میشه و دو تا پای کوچولو که عاشقه وقتی که بشینه و من روش سرم و بزارم و اونم با خیال راحت دست توی موهام ببره و هی بوشون کنه و بوسشون کنه و من چشمام پر اشک بشه از ذوق البته بعضی وقتا هم از درد کشیده شدن و گره خوردن موها که اون انگشتای فسقلیت لابلاشون گیر میکنه

لذت اینکه صبحا تا میام توی اتاقت بغلم میکنی و میکنی سلام عسیسم خوبی ؟ و تند وتند بوسم کنی و دستات و دور گردنم حلقه کنی و خودت و لوس کنی

وقتی که بابا رو صدا میزم و شما هم با همون لحن من و مدل بیانم صداش میزنی .خیلی روی ریتم کلمات تمرکز داری ماشا الله

وقتی که با آهنگ جام جهانی که شکیرا خونده دقیقا روی ریتم میگی لالالا و عین خودشون خودت و تکون تکون میدی و میرقصی یا توی ماشین با همه شعرا صدات و بالا و پایین میکنی .فکر کنم موسیقیدان بشی والا با این همه استعدادت . بابا که میگه مطمئنا آینده هنریش روشنه

عاشق تبلیغ پفک لوسی هستی و باهاشون میخونی . شعرای مورد علاقه ات شعر اول باب اسفنجیه و شعر تبلیغ بی بی انیشتین فارسی که میگه پیرمرده مهربون مزرعه داره . و تبلیغ مای بیبی هم واقعا دوست داری و انگلیسی باهاشون سعی میکنی بگی

هر وقت میگم ملودی اینکار و نکن تند تند انگشتت و تکون میدی

وقتایی که تا زیادی بوست میکنم و بهم میگی فضول دلم میخواد بچلونمت

وقتایی که تا غذات و آماده کنم کف آشپزخونه شاید صد بار دور میخوری و همه اش منتظری و هر بارم یه بوس از پام میکنی و دوباره دور بعدی و میزنی

قضیه دستشویی که خداروشکر به بهترین نحو پیشرفته و دیگه مامی نمیشی از اون موقع تا الان و فقط یک بار توی خودت جیش کردی اونم من حواسم به ساعت نبود .

وقتایی که میخوایم بریم بیرون و آمادت میکنم هزار بار جلو آینه خودتو نگاه میکنی و لباس و مدل موت و از زاویه های مختلف نگاه میکنی

وقتایی که میریم بیرون و کفشات و میپوشم پات همچین نگاه صورتم و موهام و آرایشم میکنی و با چشات ذوق میکنی که حس خوشگلی بهم دست میده از بس با لذت و عشق نگام میکنی

و هزار تا چیز شیرین دیگه که اگه بخوام بنویسم هزار صفحه میشه . میخوام بدونی که عاشقتم و هیچ وقت فکر نمیکردم پرنسسی به خوبی تو از بین فرشته های خدا نصیبم بشه ، اما خدا نشون داد که لایق بهترینام .ممنون خدایا برای همه داده ها و نداده هات. عشقم یه کادو ناقابلم برای اینکه دیگه مامی نمیشی برات گرفتم که خیلی ناز میشی باهاش انشا الله به خوشی و شادی استفاده کنی

پسندها (10)

نظرات (16)