ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

بای بای کودکی

1393/2/28 2:05
733 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین مرحله از کودکی رو هم خیلی راحت تر از اونی که میشد فکرش و کرد گذروندی . تنها مرحله ای که همیشه برای خودم کرده بودمش غول بی شاخ و دم .در مورد کارات یه چیزی بهم ثابت شده سر موقع اش که بشه خودت با آغوش باز هر کاری و انجام میدی .شاید از نظر خیلی افراد دیر تر موعد باشه اما این موضوع برای من قابل تحسینه چون باور دارم تا زمانی که کار و خوب خوب بلد نباشی انجامش نمیدی . نمونه هاش و میگم تا بدونی که مامان واقعیت و میگه البته قبلش یه ماشا الله میگم چون همیشه میگم بچه به چشم مادر نزدیکه و ممکنه خود مادر چشمش بزنه . ماشا الله چشم نخوری ایشا الله .

دندون : یادمه از سه ماهگی درد لثه داشتی و آبریزش دهن . حتی مجبور شدم توی 11 ماهگی ببرمت دکتر از نگرانی چون همه همسن هات تا اون موقع کلی دندون داشتن اما تو یدونه هم نداشتی و دکتر گفت اگه تا 18 ماه در نیاورد بیار تا یه فکری براش بکنیم که خدا رو شکر یک سال و 5 روزگی اولی و در آوردی و تا دو سال و نیمگی همه دندونات کامل شد و خداروشکر میکنم چون دکتر هم گفت هر چی دیر تر در بیاری دندون جنسش بهتره . دندون خیلی از هم سن هات و که میبینم همه خراب و سیاه و داغونه اما خداروشکر دندونات سالم و ردیفه البته شایان ذکره که بگم مرتب بهشون میرسیم و مسواک میزنیم .

چهار دست و پا : خیلی دیر این کارو کردی حدود 14 ماهگی قبل اون فقط روبه عقب میرفتی . اما وقتی که دنده جلو افتادی مثل موشک میرفتی همه جا

راه افتادن : 18 ماهت بود که تازه راه رفتی اما بزنم به تخته بعد از اون زمین خوردنت و ندیدم چون وقتی که خوب خوب تونستی تعادلت و حفظ کنی راه افتادی و قدمات محکم بود

خوابیدن: از 2 ماهگی که توی تخت خودتو اتاق خودت تنها میخوابی اما خوبیش اینه که از یک سالگی حتی نیاز نبود من بخوابونمت میزاشتمت توی تختت و نهایتاً یک ربع بعد خودت خودت و میخوابوندی که میبینم خیلی ها هنوز مشکل دارن توی خواب بچه هاشون و خوبیش اینه خوابت هم خوبه هم تنظیمه هم راحته

شیر خوردن : شیر خودم و که زیاد نخوردی اما از شیشه شیر هم 2 سالگی راحت جدا شدی با وجود اینکه دائماً شیشه دستت بود اما راحت تر از اونی که فکر میکردم با قضیه کنار اومدی

غذا خوردن : از وقتی که یاد گرفتی با دستت چیزی و بزاری دهنت منظورم حدود یک سالگیه دیگه خودت غذا خوردی و من هم بهت اطمینان کردم تا بتونی لذت ببری و این خوبه که عادت داری به صندلیت و همین باعث میشه وقتی جایی هستیم یک جا بشینی و بدون ریخت و پاش غذات و بخوری و منم راحت باشم

و آخرین مرحله پوشک : حدود یک سال میشه که ادرارت کمتر شده بخاطر نخوردن شیر و انصافاً کنترل ادرارت خیلی خوبه و خودت ومیتونی نگه داری شاید توی این یک سال که توی خونه باز بودی 10 بارم توی خودت جیش نکردی . هر چند قصری و توالت و دوست نداری اما الان 3 روزه توی حموم راحت میری و دستشویی میکنی البته خودم میزارمت اما هر بار میکنی و الان فقط بیرون بسته میشی البته اونم شورت آموزشی و در صورت خیس بودن اون اگه خیلی کارم طول بکشه مامی میشی که اینم تا چند روز آینده که کامل عادت کنی میگیرم ازت .

اینم عکس پوشکی که استفاده میکردی آخرین قیمتش هم بسته ای 10500 تومان بود

 

 

 

 

 

 

بعداًنوشت :

از تاریخ 27 اردیبهشت دیگه بیرون هم شورت آموزشی و مامی استفاده نمیکنی و راحت دستشوییت و میکنی . مثل همیشه رو سفیدم کردی نفسممحبت

پسندها (4)

نظرات (9)