ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

دو روز بی نظیر

1392/12/18 23:39
706 بازدید
اشتراک گذاری

من همیشه معتقدم که یه دوست خوب از صد تا فامیل میتونه بهتر باشه مخصوصا برای من که توی غربت هستم واقعا دوست خوبم نعمته . که متاسفانه یکی از بهترین دوستام نزدیک یک ساله که از بوشهر رفته برای زندگی شیراز . مامان قند عسلا .دوستی ما مربوط میشه به سال دوم دبیرستان که تا الان ادامه پیدا کرده و شوهرامون هم دوست شدن و بچه هامون همبازی . خدایا این دوست خوب و خانوادش و در امان خودت نگه دار و ممنون که منو لایق دونستی و اون و با من آشنا کردی . دیروز ظهر تا امروز ظهر خاله حدیثه و شوهرش و طاها کوچولو مهمونمون بدون . جای پارسا خالی بود که بخاطر مدرسه نتونسته بود بیاد . وای که نمیتونم توصیف کنم این تقریبا دو روز چقدر بهم انرژی مجدد داد و کلی مخصوصا دیشب بهمون خوش گذشت وخندیدیم . دیروز ظهر دخمل من و طاها مشغول بازی بودن توی اتاق ملودی و کلی هم خداروشکر با هم خوب بودن .

 

 

اینجا ملودی طاها رو تاب میداد با هم تاب تاب میخوندن . فدای جفتتون بشم من عسلای من . دخملی روی توپ بپر بپر میکرد و غش میکرد از خنده

 

 

بعد از ظهر ساعت 5 و نیم من و ملودی و خاله حدیثه و طاها فسقلی رفتیم لب ساحل و هوا هم که به تمام معنا بهشت بود . کلی هم اونجا خوش گذروندیم و ملودی بازم به شعل باغبونی مشغول بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

غروب زیبای خلیج فارس

 

از اونجا رفتیم بازار قدیم و ملودی هم از اونجایی که عاشق بادکنکه براش بادکنک خریدم اما گیر داده بود که بزرگ ترینش و بگیرم . خلاصه ناچارا یه باردکنک که با چوبش هم قد من بود و خریدیم اوه . با هزار مصیبت باهاش راه رفتیم و سر کله همه کوبوندش  . سوار ماشین شدیم که خاله رو برسونیم یه جایی تا با شوهرش برن مهمونی خونه خواهر شوهرش . خداروشکر پنجره ماشین باز بود و بادکنک غول آسا رو باد برد نیشخندو من هم مشعوف شدم . خاله رو که پیاده کردیم رفتیم خونه بابا بزرگ و ساعت 10 هم اومدیم خونه . شب هم که واقعا عالی بود وقتی خاله اینا اومدن و کلی خندیدیم و برای من که یکی از بهترین شبای عمرم بود امیدوارم به اونا هم خوش گذشته باشه . تا امروز ظهر خاله اینا پیشمون بودن و ظهر راهی شیراز شدن . وای که خیلی جاشون توی خونه معلومه . غم بزرگی گرفته بودم از ظهر تا حالا . کاش همیشه همینجا میموندن اما رسم روزگار همینه . امیدوارم هر جای دنیا که باشن خوش و خرم باشن و خدا براشون بهترین ها رو مقدر کرده باشه . امروز عصر هم من و شما رفتیم قدمگاه عباسعلی . جایی هست که هر وقت قبلا ها دلم میگرفت میرفتم . امروز بعد از مدت ها رفتم و شما هم برای اولین بار بردمت . متاسفانه نتونستم ازت عکس بگیرم اما خیلی خوشت اومد از محیط ،منم برای خودم کلی دعا خوندم و یکم دلم واز شد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان مهرناز
19 اسفند 92 1:02
عاشقتم خوش تیپ کوچولو خوشحالم بهتون خوش گذشته
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خاله جون جای شما خالی
مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
19 اسفند 92 6:35
سلام نسیم جون خوبین ، قربون دختر جیگر بشم من ماشا اله، ماشا الله و ماشا الله
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم شکر خدا بد نیستیم . ممنون خاله جون
نیلوفر
19 اسفند 92 8:21
دوست خوب واقعا بزرگترین نعمته اما اگه همیشه خوب بمونن.خدا رو شکر که به همتون خوش گذشت
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره عزیزم دقیقا . الان 13 ساله . مطمئنا دیگه امتحانمون و پس دادیم برای هم
مامان ارمیا و ایلمان
19 اسفند 92 11:27
ایشالله دوست خوبت هر جا هست دلش خوش باشه. شما هم که توی شهر غریبی و می دونم خیلی سخته. ایشالله همیشه بخندین و شاد باشین.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم انشا الله
مامان یاسمین زهرا
19 اسفند 92 15:01
همیشه شاد باشی نسیم جون.لطفا حالا که ملودی افتخار صحبت کردن داده فرهنگ لغاتشو بنویس
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدات بشم عزیزم هر چیز جدیدی که بگه رو می نویسم فعلا فقط خیالمون وراحت کرده که زبونش و موش نخورده اما هنوز در افشانی نمیکنن اوشونن
جیران بخشنده
19 اسفند 92 15:03
وااای چه دوستای خوب و نازی ایشالا دوستیتون همیشه پابرجا باشه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم انشا الله
بانو
19 اسفند 92 15:16
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
mamanebaran
20 اسفند 92 8:39
نسیم جونم در مورد وجود دوست خوب تو زندگی کاملاً باهات موافقم ، عزیزم چه فرشته های خوشگلی ، نسیم جونم خیلی خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته عزیزم الهی که همیشه دوستیاتون پر از عشق و پا بر جا بشه فدای ملودی عشقم بشم من به به چه غروب بی نظیری ، حسابی از هوای خوب لذت ببرین نسیم جونم التماس دعا خیلی خیلی زیاد می بوسمت عزیزم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدات بشم خانومی که اینهمه با دقت مطالب و میخونی . فدای تو عزیزم محتاجیم به دعا . شما هم میومدین از این هوا لذت میبردین ما هم از بودن کنار شما خوشحال میشیدیم خانوم گل
مامان آرشیدا کوچولو
20 اسفند 92 9:21
واقعا ساحل تون زیباست ببوس ملودی نازم رو
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدای تو عزیزم شما هم آرشیدا خوشگله رو ببوس
lمامان قند عسلا
20 اسفند 92 12:19
وای عزیزم دوست جونی ممنون .ممنون از اینکه منو قابل دوستی خودت میدونی. منم به داشتن دوست مهربونی مثل تو افتخار میکنم بخاطر همه ی خوبی هات دوستت دارم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدات بشم همه خوبی ها از قلب مهربون خودت و مسعوده و قند عسلا هست خواهر خوبه من
مامان رهام
22 اسفند 92 21:01
خداواسه هم حفظتون کنه..چه عکس خوشگلی شده عکس خلج فارس
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
انشا الله عزیزم . ما اینیم دیگه
الهه مامان روشا جون
25 اسفند 92 17:15
ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره. همه عکسا خوشگل بود.ممنون نسیم جون به خاطر عکس آخر
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم خواهش قابل نداشت