ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

عروسک شکستنی فقط بگو ماله منی

1392/11/18 23:59
5,408 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان فدات بشه . خیلی وقته دعوت شدیم برای عروسی دختر عموی بابا اما خب با اتفاق های افتاده اصلا نه دلم میخواست برم نه اینکه حالش بود اما یهویی امروز تصمیم گرفتم برم فقطم به خاطر خوده خودت چون دیدم صد سالی یه بار یه مجلس اینطوری دور و برمون اتفاق نمیوفته پس بهتره ببرمت و یکم خوش بگذرونی تو هنوز خیلی کوچولویی و نباید از لذت های این مدلی محرومت کنم . همین که من خودم دلم ناراحته کافیه و میبرمت . اینم عروسک ناز مامان آماده شده بره عروسی

 

 

اینم ژست های عروسک خانوم جلو آینه

 

 

 

 

 

بعداً نوشت :

تا رسیدیم به سالن ساعت 8 و نیم بود اما شما طبق معمول از بس گریه کردی که من مجبور شدم ساعت 9 برگردم خونه و نه تنها بهت خوش نگذشت بلکه کلی هم اشک ریختی .خب البته حق داشتی دلت میخواست راه بری و فضا هم خیلی کم بود و خیلی آدم غریبه دور و برت بود که ازشون میترسیدی چون همه میخواستن یا بوست کنن یا بغلت کنن . این شد که نهنوز رفته به اجبار  برگشتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)