ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

مامی گیرون

1392/9/12 19:08
731 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیزم من همچنان توی خونه مامیت نمیکنم و البته روی قصری هم دوست نداری بشینی یا اگه میشینی به عنوان صندلی استفاده میشه بیشتر . اما خوبیش به اینه توی خودتم جدیداً جیش نمیکنی بیشتر وقتا وقتی خوابی و مامی داری جیش میکنی یا توی حموم که هستیم کارت و انجام میدی و خیلی کم پیش میاد که خودت وخیس کنی . اول فکر میکردم نکنه به مثانه ات فشار بیاد اما گفتم اگه دستشویی داشته باشه مطمئناً بی تاب و بد اخلاق میشه که خداروشکر متوجه شدم این قضیه نیست و خیالم راحت شد . من از این موضوع راضیم و خوشحالم که لا اقل بیشتر اوقات مامی نداری اما فعلا وقت خواب مجبورم مامیت کنم . نمیخوام زیادبهت سخت بگیرم سر این قضیه و بیشتر حساست کنم و میزارم تا زمان خودش بگذره و یاد بگیری خبر بدی . تو همیشه رو سفیدم کردی مطمئنم اینبارم نا امیدم نمیکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)