ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

خرید کفش

1392/8/26 22:42
1,677 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر با اینکه حوصله نداشتم اما چون دیدم بابا هم هست قرار شد بریم و کفش برات بگیریم . که هم گرم باشه و بدرد زمستون بخوره هم بتونی حالت عادی پات کنی . وای که باورم نمیشه بازار پر از پوتین بود اونم تا زیر زانو . آخه ما توی بوشهر مگه چقدر سرما داریم یا برف که همچین پوتینایی پات کنم؟ تعجب خلاصه موفق شدم کفش دلخواهم و پیدا کنم . رنگ های قرمز و سبز و طوسیش و داشت که من طوسیش و برداشتم به چند علت چون چرک تاب هست و هم اینکه خیلی از لباسای زمستونیت طوسیه . من و بابا که کلی خوشمون اومد . خیلی با نمک میشی انگار سوار ماشین شاسی بلند میشی آخه برای کفش نینی ه خیلی بزرگ نشون میده توی پا . زبان

اینم گل دخملی قبل رفتن و توی کفش فروشی

 

 

بقیه عکسا ادامه مطلب ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 

 

 

 

 

 

اینجا رفته بودی پشت میز فروشنده که بابا داره میارتت بیرون فضول خانوم 

 

 

 

اینجا هم باز دچار خودشیفتگی شدی اونم از نوع حاد مژه

 

 

بهت میگم مامان و نگاه کن و این طوری مثلا ژست میگیری . هی وای من

 

 

 

و اینم کفش خوجلت . مبارک باشه عزیزم توی سن 2 سال و 7 ماهگی ( البته 29 آبان هفت ماه تموم میشه ) سایز پات 26 هستش البته بعضی کفشات هم 25 هست قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)