ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

این روزا

1392/8/20 12:52
903 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا خیلی خانوم شدی و توی رفتارت واقعا میشه دید که چقده بزرگ شدی

 

 

اینروزا بیشتر از همیشه خودت با خودت بازی میکنی و منم یکم دست و بالم باز شده

 

 

اینروزا خونه کسی که میریم مثل قبلا اذیت نمیکنی و خوشحالم که با وسایل خونه مردم کاری نداری فقط یا تی وی میبینی یا دور خودت اینقده میچرخی که سرت گیج بره

 

 

اینروزا با شنیدن صدات دلم شاد میشه

 

 

اینروزا وقتی یه نینی کوچولو میبینم حتی نمیتونم تصور کنم که شما هم همون قدی بودی شایدم خیلی کوچولوتر

 

 

اینروزا با بوس های پی در پی که ازم میکنی دیونه ترم میکنی از عطر عشقت و مست غرور میشم

 

 

اینروزا که میبینم داری به این سرعت بالنده میشی بیشتر از قبل به خودم میگم باید تو هم مادر بهتری باشی هر روز بهتر از دیروز

 

 

اینروزا بیشتر از قبلا به فکر آیندت هستم و امیدوارم آینده روشنی در انتظارت باشه

 

 

اینروزا یه حس عجیبی دارم نه خوشحالم نه ناراحت . همه اش توی گلوم بغضه نمیدونم بغض از شوقه یا از ناراحتی اما مطمئنم هر روز که میگذره و بزرگ تر میشی بیشتر دلم برای همه اینروزهایی که کنارت داشتم تنگ میشه و خاطرات تکرار نشدنیه . فقط همیشه یادت باشه هر جای دنیا که باشی تا ابد و همیشه یه نفر هست که قلبش واسه تو میتپه اونم با تمام سرعت . عاشقتم فرشته مامان . تو بهترین و با ارزش ترین هدیه ای هستی که خدا بهم داده . امیدوارم لیاقتت و داشته باشم و تو هم همین قدر منو دوست داشته باشی . خب دیگه اشکم در اومد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)