ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

بابا اومده ...... چی چی آورده

1392/7/13 14:54
1,268 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دو شنبه گذشته بابا برای یه سری از کاراش رفته بود کیش و دیشب برگشت . دیشب تا حدود 11 بیدار نگهت داشتم که وقتی میاد ببینیتش اما خب بابایی ساعت 1 رسید و شما خواب بودی . در عوض صبح که بیدار شده بود کلی براش دلبری کردی . باباشی برات سوغات های خوشگلی هم آورده بود . مرسی بابای مهربون . توی هفته ای گذشت هم به من هم به تو خیلی خوش گذشت و زیاد نبود بابا رو متوجه نشدیم . خونه عمه روشن ، خونه بابا اسماعیل ، خونه عمه انیس رفتیم و بقیه روز ها هم با هم رفتیم بازار و کنار دریا و کلی خوش گذشت .

 

 

 

اینم سوغاتی های باباشی . البته این دو تا عروسک دومی رو از اونجایی که مامانت هم بچه تشریف داره قرار شد بزارم توی ماشینم . خجالت خب عروسکای قبلی یکم دلم و زده عینک

یه چیز جالب هم توی خونه اینکه که بعضی وقتا میگم خب امروز غذا درست نکنم و رویداد های هفته ای که از غذا ها مونده توی یخچال رو بخوریم . اما یهویی جو گیر میشم و باز غذا درست میکنم . امروز هم از همون روزا بود و از بس که به نظر خودم خوشگل شده بود دلم نیومد عکسش و نزارم . بعداً ها که پیر شدم و حال و حوصله نداشتم اینا رو که دیدی باورت میشه  مامانتم یه چیزایی بلد بوده .

 

 

کوکو سبزی نسیم پز . که اومدم نون تست رو کردم قالب و کوکو ها رو توی شکمش سرخ کردم . انصافاً تعریف از خود نباشه خوشمزه هم بود و از این به بعد مهمون داشته باشم براشون درست میکنم خیلی ناز و فانتزیه . البته از بفرمائید شام الگو برداری کردما . مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)