ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

دندون که نیست ، قیچیه

1392/6/22 11:33
822 بازدید
اشتراک گذاری

ملودی هم به جمع شیطونا پیوسته بلاچه مامانش . یکی از خراب کاری های جدید دخملی اینه که هر وقت بیکار میمونه روی لباس خودش یا من هر چیزی گرفته از عکس ، گلدوزی ، مونجوق و پولک ببینه با دندون سوراخ سوراخش میکنه . البته ایشون به خیلی چیزای دیگه هم رحم نمیکنه مثل دمپایی ابری فقط ماله من البته چون دمپایی های باباش سالمه سالمه . البته بگما دمپایی ها مال توی خونه است و تمیزه . هفته پیش همچین بلوزش و دندون گرفته بود که قد یه بشقاب سوراخ شده بود و انداختیمش دور . رفتم براش چند دست لباس تو خونه ای جدید گرفتم آخه باباش با من دعوا کرد که چرا لباسای بچه ام سوراخه مشغول تلفن. منم کلی دلم گرفت ناراحت. آخه من همیشه سعی میکنم بهترین ها رو برای ملودی تهیه کنم . اما این لباس و دیشب پوشیده و صبح که بیدار شد دیدم که به این روز افتادهآخ . قابل توجه باباشی محترم .نیشخند

منم وقتی دیدم این کارو میکنه به فکر چاره افتادم . آخه نمیشه که هر بار لباسی و پوشید بندازیمش دور . این شد که ملودی اینطوری شد .البته فکر کنم مال اینه که دیگه کلا شیشه شیر نمیخوره . آخه قبلا سر شیشه هاش و دندون میگرفت حالا این و جایگزین کرده .

فدای اون صورت نازت برم من . وقتی دعوات میکنم لوس میشی و تا یه بوس نکنمت ولم نمیکنی

عکس دمپایی هم بزارم ؟ باشه میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)