ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

خیلی ناراحتم

1392/5/23 23:46
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

الهه جون ( مامان روشا ) البته منظورم شما نیستی . منظورم اون خانومه که به اسم مامی متنی رو که من با همه حس و عشقم فقط و فقط برای دخترم نوشتم و همه اش از بند بند وجودم اومد و تبدیل به خط شد ، رو دزدیده و برای اینو و اون به اشتراک میزاره . متن عاشقانه های جدید من رو فکر کنم همه خوندن  اما امروز میبینم که جایی نوشتنش بدون اینکه بگن مال کی بوده و از کجا کپی کردن . امیدوارم مدیریت وبلاگ پیگیری کنن . خیلی ناراحتم خیلیییییییییییی. آخه بگو از خدا بی خبر اینا خاطرات من و بچه ام هست کارایی که بچه من با من انجام میده . نه یه متن قشنگ که هر جا میشه خوندش این واقعیت زندگی منو ملودیه فقط من و اون .اگه خوشت  میاد چرا به خودم نمیگی و این ور اون ور جار میزنی . چرا این کثافت کاری ها رو به دنیای بچه ها هم میکشونیم نمیدونم . امیدوارم مامی خانوم بیای و ببینی و یکم خجالت بکشی . همین کارو میکنین که آدم وبلاگ و رمز دار میکنه .

 توی صفحه دوم وبلاگم میتونین متن و ببینین ) من که راست کلیک و ممنوع  کردم از من میشنوین شما ها هم نزارین ازتون دزدی کنن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)