ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

این روزای گل دخملی

1392/5/23 10:00
707 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا کارات شیرین تر از قبله و خیلی دخترونه . از عشقت به آینه قبلاً هم نوشته بودم جدیداً وای میستی جلوی اینه و دستات و  میچرخونی و یا اینکه من باید ببوسمت و شما حالت های مختلف بگیری و جاهای مختلف بدنت و بزاری جلوی دهن من تا ببوسم و شما از توی آینه نزاره گر باشی و خوشت بیاد . جدیداً عاشق موهات شدی و جلوی آینه هی نگاهشون میکنی و میخندی . اگه من بنده خدا یه موقع موهام و جمع کرده باشم ( من عادت کش مو ندارم و کلیپس میزنم ) ، انقدر میکشیش که درش بیاری و شروع میکنی با دستات توی موهام بازی کردن و ناز کردن . اما مو واسه باباشی بنده خدا نزاشتی همه اش میکشی موهاش و کلافه.اگه یه موقع غافل بشیم و احیاناً یه تیکه از بدنم از دم دهنت رد بشه لطف میکنی و یه گاز تند مهمونمون میکنی و ماهم مجبوریم دردش و تحمل کنیم چون اگه بخوایم بزور خودمون و نجات بدیم دندونات شل میشه ابله. عاشق قلقلک هستی و کلی از روز مثل گربه ها  خودت و میمالی به آدم تا قلقلکت بده قهقهه. از ماساژ دادن هم طبق سنت دیرینه قدسی ها ( خانواده مامای نسیم ) لذت بسیار زیادی میبری . عاشق وقتی هستم که مثلاً دارم با کسی حرف میزنم ، برای اینکه بهت توجه کنم میای و صورتم و میچرخونی سمت خودت و بوسم میکنی یا اینکه میخوای من بوست کنمماچ.هر چیزی مثل موبایل ، گوشی تلفن ، کنترل و هر چیز این شکلی و میزاری دم گوشت و مثلاً حرف میزنی و میدی تا ما هم حرف بزنیم و تند تند هم دستت و میزاری پشت کمرت و راه میری همزمان با تلفن حرف زدن . 

خلاصه که دنیا دنیای فرزند سالاری شده و ما هم از این قائده عقب نموندیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)