ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

عروسی دایی حامد 16 خرداد

1392/3/19 14:20
2,662 بازدید
اشتراک گذاری

این پست اگه طاقت ناراحتی ندارین نخونین واقعا . دلم نمیخواد ناراحتتون کنم

اگه خواستین بیاین ادامه مطلب ♥♥♥♥♥♥

عروسی داداشم 16 خرداد بود . ظهر من و ناهید جون رفتیم آرایشگاه . حدود ساعت 3 و نیم بود که اومدیم و شما رو َآماده کردم و ساعت 4 و نیم به سمت باغ حرکت کردیم . یکی دو ساعت اول خیلی دختر خوبی بودی و با خانوم بابایی و بلوکی همه اش توی چمنا بازی میکردی . اما تا دایی حامد و دیدی و اون بغلت نکرد شروع کردی به گریه و تقربا 2 ساعت تموم توی بغل من و ناهید جون زار میزدی اونم چه زاری . یکم که آروم شدی گذاشتمت که بری مثلا برقصی و خودم رفتم دستی به سر و روم بکشم از بس بغلم بودی آشفته شده بودم . از دستشویی که در اومدم دیدم شما داری میدویی و روی سرت آتیشه و همه میزنن روی سرت و جیغ میکشی و گریه میکنی . همون جا خشکم زد و زدم توی سر خودم و چشمام و نتونستم باز کنم . گفتم حتما کلا آتیش گرفتی . حالا هر چی همه میزدن توی سر و صورتم که نترس موهاش بوده من آروم نمیشدم . وقتی آوردنت پیشم تموم صورتت سیاه بود باز حالم بد شد گفتم همه صورتش سوخته بچه ام و حالت غش بهم دست داد تقریبا و بردنم بیرون . اما اونا خاکستر موهات بود . فقط خدا رحم کرد که نیم ساعت قبلش موهات و جمع کرده بودم وگرنه تموم صورتت میسوخت . البته الانم گوش سمت راستت سوخته و کمی هم پیشونیت زیر موهات و چندین نقطه روی صورتت و حتی پشت پلکت . فقط باز خدا رحم کرده آتیش بازی سرد بوده . اون احمقی که آتیش بازی و چیده و رفته و مواظب نبوده باعث این مصیبت شد . خدا نمیدونم به کی رحم کرد به من یا به خودت نمیدونم اما واقعا خدا دوباره بهمون بر گردوندت . دلم نیومد ازت عکس بگیرم اما شاید بزارم عکست و . خیلی از اون روز حالم خرابه و صورت و گوشت و که میبینم جیگرم آتیش میگیره . خدایا شکرت بابت حفظ بچه ام هزاران بار شکرنت اینا چند تا عکسه که اول کار ازت گرفتم .

فدات شم که مثلا قایم شده بودی

اینم ملودی 19 خرداد 92 وقتی خواب هستش 

الهی مامان فدات بشه و چشمام کور شه و این روزا رو نبینه . ممنون از همه دوستای خوبم که نگران ملودی بودن خدا رو شکر خوش گوشته و عفونت نکرد البته مرتب پماد میمالم . امروزم بردم دکتر و گفت خدا رو شکر مشکلی نداره و بزودی خوب میشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)