ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

مسابقه وبلاگی

1392/3/12 1:40
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جون ممنون که منو قابل دونستی عزیزم . 

1 - بزرگ ترین ترس زندگی شما ؟ ملودی بعد من چه حالی خواهد داشت 

2 - اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی ؟ به همه جا سرک میکشیدم ببینم کیا واقعا دوستم دارن و کیا تظاهر میکنن 

3 - اگه غول چراغ جادو توانایی بر آورده کردن یه آرزوی 5 الی 12 حرفی شما رو داشته باشه اون آرزو چیه ؟ دیدن آینده 

4 - از میان سگ - اسب - گربه - عقاب و پلنگ کدام را دوست داری ؟ اسب و گربه 

5 - کارتون مورد علاقه دوران کودکی ؟ لولک و بولک 

6- در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟ تعریف از خود نباشه همه رو بلدم 

7 - اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟ مستعصل میشم  و تند تند کار میکنم

8 ـ با مرغ - اورانیوم - دریا و خسته یک جمله بسازین ؟ ما توی نیروگاه اتمی بوشهر کنار دریا اورانیوم غنی شده داریم و وقتی خسته میشیم مرغ میخوریم ( آخه اینم شد قهرجمله باعث خجالته خجالت)

9 ـ دو بیت شعر که خیلی دوستش دارین ؟ 

یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور        کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور 

تو نیکی میکن و در دجله انداز         که ایزد در بیابانت دهد باز

10 ـ اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگیتون رو در حال ٰ گذشته و آینده سفر کنید آن روز کدام است ؟ روزی که خبر حاملگیم و شنیدم 

11 - شما چه رنگی هستید و چرا ؟ من صورتی . خیلی احساساتی هستم 

12 - اگر قرار باشه از ایران برید کدوم کشور و برای زندگی انتخاب میکنید ؟ امارات

13 - بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیتون ؟ چقدر خوبه من یکی مثل تو رو دارم که از هر جا کم میارم میگم خوبه که تو هستی 

14 - اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات و امشب مهمونی دعوت کنی کیا هستن ؟ فاطمه و باران و همسرش 

15 - اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه حذف کنید اون چه کلمه ای بود ؟ شک ( تردید )

16 - کسی را که بخواهید ملاقات کنید ؟ یکی از دوستام که چندین ماهه ندیدمش

17 - اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید ؟ عاشقانه ترین ملودی زندگی ما 

18 - خودت  رو شبیه چه میوه ای میدونی ؟ خرمالو

19 - سه خصوصیت بد اخلاقی شما ؟ زود اعتماد میکنم - زود سرم کلاه میره - حساس بودن 

20 - کاشکی ..........؟ زندگی رو میشد به عقب بر گردوند

 

دو ستای دعوتی من 

حدیث جون مامان پارسا و طاها 

مهسا مامان مرسانا 

رقیه جون مامان فاطمه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان النا
12 خرداد 92 8:30
سلام یه سوال منظور از دوستای دعوتی من چیه ؟یعنی که دوست دارید اونا به سوالا جواب بدن یا اینکه اونا برای شما اهمیت دارن اگه جوابمو بدین خوشحال می شم


نه عزیزم معلومه که همه دوستایی که بهمون سر میزنن برام مهم هستن و اهمیت دارن . من دوست داشتم با افکار این دوستان بیشتر آشنا بشم فقط همین فدات شم خانومی.
mamanebaran
12 خرداد 92 8:38

سلام به نسیم جون خوشگلم

ایشالله که همیشه سایت بالا سر

ملودی عزیزم باشه

الهی کارتون با مزه ای بود

بابا دستپخت , کدبانو , نمونه ,

یه دونه ,

آفرین به آرزوهای قشنگت و شعر

خوشگلت و جمله سازی بی نظریت





عزیز دلمممممم فدات بشم منم

دلم میخواد یه شب به یاد موندنی

رو با هم بگذرونیم .

خرمالوی من عاشقتممممممممم

ملودی نازمو ببوس




مرسی گلم از مهربونیت انشا الله
مامان یاشار
12 خرداد 92 10:55
چه با احساس بود جوابات خانوم گل


مرسی عزیزم
نيلو
12 خرداد 92 12:03
نسيم جون پاسخ سوال 1 اشكمو دراورد واقعا يه مادر نمونه اي ، حتما ملودي قدر همچين مادريو مي دونه


چرا عزیزم ؟ قصد ناراحت کردن کسی و نداشتم اما این بزرگ ترین دغدغه ام هست از اونجایی که این همه بهم وابسته است همه اش نگرانم
مامان یاسمین زهرا
12 خرداد 92 15:28
لولک و بولک
مهسا مامان مرسانا
16 خرداد 92 8:40
سلم عزیزم مرسی ازدعوتت با کمال میل
مامان فاطمه
16 خرداد 92 17:15
مرسی نسیم جون که منو دعوت کردی .


خواهش
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
21 خرداد 92 15:40
خیلی جوابهات جالب بود .به خصوص اولی. ایشالا 120 ساله بشی دوستم.
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
21 خرداد 92 15:41
خیلی جوابهات جالب بود .به خصوص اولی.
ایشالا 120 ساله بشی دوستم.


ممنون گلم