ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تولد بابا عیسی

1390/4/11 8:53
1,302 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 10/4/90 بود و تولد بابا جونم . من دیروز 75 روزم شد . و دقیقاً با ،بابا عیسی 29 سال و 9 ماه و 28 روز تفاوت سنی دارم . ظهر که شد بابا عیسی که از خواب بلند شد داشت تلویزیون میدید که من و مامامان یواشکی کادو هاشو آوردیم  و یهو بهش دادیم خیلی ذوق کرد راستش میخواستیم کیک هم بخریم اما چون مامان و بابام رژیم هستن دیگه نخریدیم  خلاصه تولد گرفتیم 3 نفری حالا عکس کادو های من و مامان و واستون میزارم با عکس من توی بغل بابا جونم .

کفش تابستونی و مامان خریده بود و روبان زرده رو مامان چسبونده بود روی کادو ش

تیشرت و کتاب و من خریده بودم و روبان آبی هم چسبونده بودم روی کادوم 

 

اینم عکس من بغل بابا فقط ببخشید که با لباس تو خونه هستم ببینید چقدر شبیهش هستم 

الهی قربون دو تاتون بشم من .دخمل نازم و شوهر مهربونم انشا الله هر دو تاتون هزاران سال زنده باشین و توی همه تولد ها همو بغل کنین من هم از دیدنتون لذت ببرم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)