ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

هيچي مثل خاطرات گذشته به آدم جون دوباره نميده

1391/6/19 9:36
828 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز رفتم سر كمد ناهيد جون كه جعبه سوزن نخ بردارم چشمم افتاد به آلبوم ها . با اينكه هزار بار ديدمشون اما بازم دلم هواشون رو كرد . بيرونشون آوردم و با عيسي نگاه ميكرديم . كلي خاطرات برامون زنده شد . كلي خنديديم از عكس هاي بچگي من و خلاصه خيلي خوب بود . واقعا انگار دوباره متولد شدم و خيلي خوشحال بودم . چشمم افتاد به آلبوم بچگي هام كه مخصوص خودم بود . البته الان ديگه عكسي توش نبود چون همه رو بردم توي خونه خودمون و توي يه آلبوم جديد گذاشتم . خالي از لطف نيست و عكسش و به يادگار ميزارم . چون از ديروز شده اسباب بازي محبوبه شما و ميشيني و ورق ميزني و كلي هم همزمان تعريف ميكني . 

يادمه اين آلبوم رو توي مسابقات دكلمه كودكستانمون بهم دادن به همراه يه خونه سازي 

كودكستان ابن سينا همدان خيابان طالقاني

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)