ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اين روزا ي من و ملودي

1391/5/28 12:34
2,248 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزا خيلي خسته شدم همه اش گرفتار آماده كردن محيط كار هستم براي اومدن ملودي و بيشتر از اون فكرم درگير و خسته و نگرانه كه ملودي اينجا اذيت نشه افسوس در هر صورت ديگه كارا تموم شد . امروزم واسه ات كلي خوردني شامل ميوه ، آب ميوه و بيسكوييت خريدم تا اينجا حسابي خوش بگذره بهت . يه استخر بادي هم براي اينجات آوردم . خيلي كلافه ام اميدوارم همه چي خوب پيش بره و دو تامون بهمون سخت نگذره . گرماي هوا هم كه امسال سنگ تموم گذاشته . اينقدر گرمه كه آدم از زندگي سير ميشه . فعلا چند تا عكس ازت ميزارم و سر فرصت كه اومدي اينجا عكس ازت ميگيرم و ميزارم توي وبلاگت . كار جديد ديگه اي هم ياد نگرفتي فقط راه رفتنت تقريباً خيلي خوب شده و تعادلت خوبه و زمين نميخوري . 

الهي من فداي اون زبونت بشم عشقم 

بقيه ادامه مطلب ............................

 

اينجا هم دعوات كردم و گفتم يه دقيقه بشين بچه و داري شكايت ميكني مثلا

اينجا هم دوباره پر رو شدي . يه بار به روت ميخندم نتيجه اش ميشه اين 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)