ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

دختر مامان وارد هفته 11 شد

1390/4/19 13:27
826 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز 70 روزت شد و ما شا الله خیلی خانوم شدیمژه . هر روز هم بلا تر میشی منظورم این بود که خواستنی تر میشی . دخمله مامان دیروز با خودم بردمت آرایشگاه خیلی خانوم بودی و آرووم واستادی تا مامی کاراشو بکنه . الهی فدات بشم خانوم خوشکله مامان . در ضمن باید بریم کم کم واسه بابا کادو بگیریم یکی از طرف من یکی از طرف تو . نمیدونم حالا روز تولدش باز هم سر کار باشه یا نه اما بالاخره هر چی باشه تولدش مبارکه و ما باید کاره خودمون و بکنیم . چی ؟ واسه اش جشن هم ببندیم ؟

 

حالا ببینم چه طور میشه مامانی واقعا سخته اما سعی میکنم . راستی از پا قدم شما بابایی قرارداد مغازه غذا فروشی رو نوشت و انشا الله که موفق میشه مثل همیشه . دوست دارم جیگرم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)