ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

بابایییییییییییییییییییی تولدت مبالکککککککککککککککککککک

1390/4/19 13:25
1,142 بازدید
اشتراک گذاری




سلام بابایی . نه اشتباه نشده مبالک درسته خب آخه من کوچولو ام نمیتونم درست صحبت کنم . البته تا تولدت 6 روز مونده اما خواستم اولین نفری باشم که بهت تبریک میگه حتی زودتر از مامانی .فرشته حالا همه واسه ات جشن میگیریم  

تولد تولد تولدت مبالک ( عمو سعید ) ( عمو امین )(عمو آرمین ) 

( عمو بهروز )  ( عمو روز به )  ( عمو اصغر ) ( عمو وحید ) ( اینم بابا عیسی )

مبالک مبالک تولد مبالک بیا شمع هارو فوت کن ( بابا بابا بزار من فوت کنم باشه ؟ )

تا صد سال زنده باشی 

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا 

حالا عکس یه کیک میزارم چون شمع هاشو با هم کنار اومدیم که من خاموش کنم مدلش هم به سلیقه خودم انتخاب کردم 

بابایی انشا الله صد سال نه هزار سال زنده باشی و سایه ات روی سر من و مامان بابا باشه . دوست دارم بوسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)