ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

من عاشقه اينم ......... ♥♥♥♥♥♥

1391/3/31 9:10
937 بازدید
اشتراک گذاری

♥عاشقه وقتي هستم كه از بيرون ميام و تو بيداري و براي اومدن توي بغلم خودت رو با آخرين سرعت به من ميرسوني♥

♥عاشقه وقتي هستم كه با عشوه و ادا ميگي مومون♥

♥عاشقه وقتي هم كه مي خوام بخوابي و تو نميخواي و به هر صداي كوچيكي يا هر بهونه اي ريسه ميري از خنده و دلم و بيش ار پيش ميبري ♥

♥عاشقه وقتي هستم كه سعي ميكني كارايي رو كه من انجام ميدم تكرار كني♥

♥عاشقه وقتي هستم كه ميگي نه نه نه نه و ميخندي♥

♥عاشقه وقتي هستم كه ميگم ملودي و تو ميگي ااااااااا ( با كسره )♥

♥عاشقه وقتي هستم كه دماغت و جمع ميكني و موش ميشي ♥

♥عاشقه وقتي هستم كه تا من يا بابا ميريم حموم با دستاي كوچولوت مرتب ميزني به در و كلمات نامفهومي ميگي♥

♥عاشقه وقتي هستم كه ميگم ملودي دالي كنه و تندي دستاي كوچولوت و ميزاري روي چشمات♥

♥عاشق لمس كردن اون موهاي نرمه مثل پنبه ات هستم♥

♥عاشق وقتي هستم كه روي پنجه هاي پاهات خودت بلند ميكني تا قدت بلند تر شه و دستت به جايي كه ميخواي برسه♥

♥عاشق وقتي هستم كه توي بغلم دستات و محكم ميگيري به لباسم و ميگي دد و كلي خوشحالي♥

♥عاشق وقتي هستم كه خوابي و مثل فرشته ها معصومي♥

♥عاشق وقتي هستم كه سعي ميكني از دستم فرار كني و چند تا دست كه بر ميداري بر ميگردي پشتت و نگاه ميكني تا ببيني دنبالت ميام يا نه و دوباره فرار♥

♥خدايا من عاشقم و هزاران بار عاشقم و اين فقط به خاطر لطف تو هست كه من و شايسته دونستي . خدايا به هر زن يك بار لذت مادر شدن و بچشون . آمين♥

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)