ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

دخملی همه اش میخوابه

1390/4/19 13:23
754 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان  جیگر مامان از دیروز تا حالا همش 3 ساعت بیدار نبودی . نمیگی مامان گناه داره ؟ حوصله اش سر میره ؟ نمیگی مامان جز من کسی و نداره باهاش بازی کنه ؟ الهی فدات بشم الانم سر کول مامان لالا کردی و غرغر میکنی که چرا بلندت کردم و بغلت کردم . آخه دلم پوسید از دیروز تا حالا . دلم واسه نگاه بلات تنگ شده خانومی . واسه خنده های نانازت . پاشو دیگه مامی . پا نمیشی باشه منم باهات قهرم . افسوس نه قهر نمیکنم آخه دلم نمیاد . تو که بیدار نمیشی لا اقل خدا کنه خواب های خوب ببینی عسلم . دوست دارم . یه چی میگم نخندی ها باشه ؟ دلم میخواد از عشقت خودم و خفه کنم . جیگر مامانی . بوس لوس . فقط بابا عیسی میدونه بوس لوس چیه هوراحالا بدو بیا بقل مامان فرشتهبغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)