ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

♥♥♥كادوي روز زن ♥♥♥

1391/2/28 9:35
1,519 بازدید
اشتراک گذاری

هميشه قبل از ازدواجم ، وقتي روز زن بود بابا سعيد به منم كادوي روز زن مياد . ديروز باباشي كاري كرد كه من و برد به اون دوران . ديشب باباشي مجلس داشت و كلاً ما رو نديد و هر وقت كه اومد و رفت ما خواب بوديم. روز زن 91/2/23 بود و باباشي به خاطر اينكه مريض بود و واقعاً حالش خوب نبود نتونسته بود به مامان كادوي روز زن بده. منم به كل يادم رفته بود و ديگه  از صرافتش افتاده بودم. ديروز بعد از ظهر ساعت 5 با صداي ويبره موبايلم از خواب بيدار شدم. شما هنوز خواب بودي .  ديدم باباشي اس داده كه « ببخش كادوي روز زنت و با تاخير ميدم عزيزم » . منم كه گيج خواب بودم نميدونستم چي ميگه . خلاصه نگاه ميز آرايش كردم ديدم كه سه تا پاكت روشه . 

اوليش نوشته بود كادوي بابا به مامان جون 

دوميش نوشته بود كادوي ملودي به مامان جون 

سوميش نوشته بود كادوي بابا به ملودي جون .

 توي هر پاكت يه تراول 50 تومني بود. اين كارش كه به شما هم كادو داده بود من و ياد كاراي بابا سعيد انداخت. عيسي جان همين كه تو سالم و سرحال باشي و سايه ات روي سر من و ملودي باشه خودش بزرگترين كادو هستش . دستت درد نكنه عزيزم

امسال 20 تومان از بابا سعيد و 50 تومان از  باباشي كادو گرفتي . الهي قوربونت برم خانوم كوچولوي خونه ما هستي ديگه ، بايدم كادو بگيري . 

                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا مامان مرسانا
28 اردیبهشت 91 20:12
ای جونم.......خانوم کوچولو رو بگردم.....دست باباشی وبابا سعید درد نکنه


مرسي عزيزم. خيلي وقت بود سر نزده بودي . دلم تنگ شده بود واست
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
30 اردیبهشت 91 11:26
بارك الله به باباي با معرفت انشااله زود زود خوب خوب بشن.


ممنون عزيزم