ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

واكر

1391/1/16 11:45
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

مامان خيلي غصه داره خيلي خيلي خيلي . ديشب كلي گريه كردم. از بس همه ميگن چرا دخملت راه نميره ؟ چرا دندون در نياورده ؟ چرا ؟ چرا ؟ چرا؟ من هم ميدونم هر بچه اي يه طور بزرگ ميشه و يه كاري رو زودتر و يكي رو ديرتر انجام ميده،اما خب مادر هميشه دلش ميلرزه كه نكنه خداي نكرده چنان و چنين باشه. خلاصه كه دندون در آوردنت واسم شده آرزوي محال. هر شب خواب ميبينم دندون در آوردي و صبح با كلي ذوق توي دهنت و ميچرخم اما هيچ خبري نيست كه نيست. حتي ديشب رفتم برات واكر گرفتم كه زودتر راه بيفتي. همه ميگن بچه ما توي اين سن بود راه ميرفت. ملودي چقدر تنبله. خداجونم كاري كن زودتر هم راه بره هم دندون در بياره تا يكم دلم آروم شه و ديگران نمك روي زخمم نپاشن.

 

 

ديشب راه كه نرفتي اما چند دقيقه اي ايستادي. اينقدر چراغاش و آهنگاش برات تازگي داشت كه ترجيح ميدادي با ائنا بازي كني تا راه بري. منم گفتم اولش بزارم يكم بازي كني. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نغمه
16 فروردین 91 11:57
نسیم جان اصلا نگران نباش


ممنون دوست خوبم
sin sin
16 فروردین 91 11:58
nasim joon tori nis
ye khordi bahash kar kon dastasho begir ra bebaresh tati tati barash begoo moshtagh mishe ra miofte


حتماً عزيزم
مامان یاسمین زهرا
16 فروردین 91 12:10
عزیزم نگران نباش.مردم یادشون رفته بچه هاشون چه زمانی چه کارایی میکردن.شوشوی منم 1 سال و 2 ماهگی دندون در آورده.همه به منم میگن باید دیگه روی پاش وایسه اما یاسی به این کار علاقه ای نداره!مردم جز حرف زدن کار دیگه ای بلد نیستن

بدي داستان اينجاست كه تا الان بچه اي دور و برم نبوده كه رشدش و ببينم تا دلم راحت باشه
مامان طاها
16 فروردین 91 12:10
به این حرفهای چرت دیگران گوش ندین و بچتونو با بچه ی دیگرون مقایسه نکنین.
هر بچه ایی یه توانایی داره.
هر وقت موقعش بشه هم دندون در میاره هم راه میره.
زیاد اذیتش نکنین.
از طرف منم ببوسینش.


...............
عمه آتنا
16 فروردین 91 13:19
ناراحت نباش مامانی آتنای ما هم 15 ماهگی راه رفت


اميدوارم..........
A&S
16 فروردین 91 13:20
سلام به مامي نسيم و دختر ناز و خوشگلش ملودي.
نسيم جون اصلاً نگران نباش. جاي ناراحتي نيست. هر بچه اي يه جوريه يكي زودتر يكي ديرتر. اينكه غصه خوردن نداره. به اراجيف و مزخرفات ديگران هم توجه نكن و واست پشيزي ارزش نداشته باشه.نوه دايي من نزديكه 2 سالشه ولي هنوز نه حرف ميزنه البته گاهي ماهي سالي يه كلمه اونم نصفه و نيمه ميگه،و نه راه ميره. مامان و بابش ريلكس. شما هم ريلكس باش.

مرسي از دلداريت. مردم ازخنده ههههههههههههههه
مامان بردیا... نسرین
16 فروردین 91 13:25
نسیم جون گوش من ازین حرفا پره... بردیا هم هنوز چهار دست و پا نمیره و چند روز پیش دندون دراورده... تا اونجا که میدونم ملودی خوشگل یک سالش نشده هنوز.... برای نگرانی خیلی زوده... یه مقاله خوندن که نوشته بود بچه ها 90 مدل تکامل پیدا میکنن همونطور که اثر انگشت آدما متفاوته تکاملشون هم همینطوره... ماشالله به ملودی چیزی از خانومی کم نداره... به حرف مردم اهمیت نده... منم بی خیال بی خیال شدم...

به دکترشم که گفتم گفت تویی که به این حرفا اهمیت میدی با اون ادم بی سواد هیچ فرقی نداری...

اینم بگم که دکترش به بردیا شربت کلسم داد هم دندونش درومد هم تحرکش بیشتر شد... با دکترش در مورد کلسیم مشورت کن

ملودی نااااااااااز و ببوس که من عاششششششششقشم

شربت كلسيم ميخوره حدود 2 ماه هست
مامان ارمیا
16 فروردین 91 13:28
سلام نسیم جان. اصلا به حرف کسی اهمیت نده. هر بچه ای یه جوریه. ارمیا که یک سال و یک ماهه بود قشنگ راه رفت. واکر چیز خوبیه. تمرینش بده کمک می کنه.


مرسي حتماً
A&S
16 فروردین 91 14:18
كجاي حرفم خنده دار بود؟


با نمک نوشته بودی . هز ار گاهی ، ماهی سالی ...ههههههههه
مامان سوگل
16 فروردین 91 14:30
سلام نسیم جون، اصلا نگران نباش و با حرفهای چرت و پرت دیگران اعصاب خودتو خورد نکن، در دروازه رو میشه بست در دهن مردم رو نمیشه بست، مردم یادشون میره بچشون چه جوری بوده و بزرگ شده تا وقتی که بچت راه افتاد دندون درآورد اون موقع میگن: اِ بچه ی منم اینجوری بود!!!!!! از این حرفها انقدر به من زدن (مادرشوهرم) که الان افسردگی گرفتم به قرآن، بچه خواهر من یکسال و یک ماهه شده ولی تازه تازه دندونش نیش زده و هنوزم راه نمیره و دوست نداره که راه بره پس بیخیال شو و از کارهای بچت لذت ببر عزیزم
ليلا
16 فروردین 91 21:58
سلام نسيم جون من شما رو ميشناسم من ميشم دختر خاله مرضيه ولي قول بده بين خودمون بمونه روز 13بدر در خاييز شال سبز با گلهاي زرد و مانتوسبز پوشيده بودو


خواهر آرامش؟


ليلاL
16 فروردین 91 22:03
نه باب مامان من با مامان سعيد خواهرند


در هر صورت عزيزم خوشبختم. ممنون كه به وبلاگ دخترم سر زدي. اون روز هم حسابي زحمتتون داديم.
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
17 فروردین 91 0:28
بابا ول كن مردم رو. متاسفانه بعضي ها بد ذات و ناسپاسن. دوست دارن دلتو زخمي كنن مبادا بيش از اين از اين زيبايي لذت ببري. چرا چشماشون اين همه زيبايي خداوندي رو نمي بينه. خدا رو شكر كه ملودي ناز ما سالم سالمه.چرا الكي غصه ميخوري؟ مامان ياسمين دقيقا دوازده ماهگي همزمان ايستاد و راه رفت. يادمه همسايه مون شروع كرد به چرت گفتن كه اين چرا راه نميره حتما مشكلي داره و ... منم حساس روي خواهرم با اون سن كم شروع كردم به دفاع از ندا جوني. خدا شاهده رفتيم خونه و اونوقت پدربزرگم خدا بيامرز دراز كشيده بود و پاهاشو روي هم انداخته بود. ندايي پاهاي پدربزرگم رو گرفت و بلند شد و دو سه قدم راه رفت. دقيقا همون روز و دقايقي بعد از اون حرف. زمان رشد فيزيكي كودك يه حداقلي داره و يه حداكثري. يكي زودتر راه ميره،‌ يكي زودتر حرف ميزنه و ... شما ميدونستي كه جناب انشتين توي چهارسالگي حرف زدن رو شروع كرد؟ كسي كه بايه نظريه جهان رو زير و رو كرد. پس خدارو شكر به خاطر همه زيبايي كه قسمتت شده و سپاسگزاري بيشتر به خاطر سلامتيش. تو رو خدا بچه رو اذيت نكن و بذار سير طبيعيش رو طي كنه. همه چيز طبيعيه


ممنون از دلداريت
میترا
17 فروردین 91 0:47
سلام عزیزم. اصلا به حرف دیگران اهمیت نده. به منم اینا رو میگفتن و میگن ولی من همیشه یه جوابی بهشون میدم که دیگه تکرار نکنن. آدمای حسود اینجوری میگن. ماشاالله دخترت هم نازه هم تپلی حتما حسودیشون میشه. دختر منو که انقدر گفتن چشمش زدن و حسابی مریض شد. دیر نمیشه. هم راه میره هم دندون در میاره. من یه کتابی می خونم درباره ی رشد بچه ها, توش نوشته از 13 ماهگی باید بتونن بلند بشن و چند قدم راه برن.

انشا الله. ممنون از دلداريتون
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
17 فروردین 91 10:43
خصوصي
امي تيس
17 فروردین 91 11:33
صبور باش مامان ملودي.هر چيزي وقتي داره.ضمنا سال نو مبارك


mer30 khanomi. sal no shoma jham mobarak
رعنا
17 فروردین 91 23:09
بچه دوست من دو سال و نیمه بود که راه افتاد اما ماشالا الان باید دنبالش دوئید! اصلا نگران نباش!


vala chi begam
گیلان
18 فروردین 91 0:05
سلام امیدوارم خوب باشین اصلا جای نگرانی نیسه من خودم 2 سالگی دندون در اوردم 8 ماهه راه افتادم هر کسی یه جوریه نگران نباش از اسم ملودی خیلی خوشم اومده در اینده بچه دار شدم اسم دخترم رو ملودی میزارم موفق باشین

mamnon golam
مامان تیارا
19 فروردین 91 8:31
سلام نسیم جون با تمام وجود درکت میکنم فکر کن تیارای 16 ماهه من هنوز راه نمیره واز دست حرفهای مردم کلافه ام نگرانی خودم که به کنار .اما دختر برادرم هم 13 ماهگی دندون درآورد 18 ماهگی هم را افتاد و الان 6سالشه ویک نابغه است .من تیارا را چند بار دکتر های خوب اصفهان بردم وهمه یک چیز میگن که بچه ها با هم متفاوتند وبعضی دیر راه میافتند ونگران نباشید وحرف مردم روتون تأثیر منفی نذاره.موفق باشی عزیزم .ملودی نازمو ببوس و خودتو عذاب نده گلم

پس همه مامانا باهم هم درديم. بياين با هم گريهههههههههه كنيم.
خاله مینا
19 فروردین 91 22:37
این خانوم خوشگله خیلیم زرنگه به جشن تولدش فکر کن که چطوری خوشگلترش کنی. از جای من بوووسش کن


مرسی عزیزم
...
21 فروردین 91 18:40
واسه دندون در آوردن که نمیتونی کاری کنی اما واسه راه رفتنش که می تونی باهاش تمرین کنی
به جای واکر خریدن دستشو بگیر باهاش راه برو تا یاد بگیری و بفهمه که باید رو دو تا پاش بایسته و باهاش تاتی کن خانمی

ممنون. خدا رو شكر ياد گرفته واستاده اما تاتي نميكنه. به كمك واكر ياد گرفته. خيلي وسيله خوبيه