ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

خواب ديدن ملودي

1390/11/25 11:47
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي خواب ميبيني . اكثر اوقات يا توي خواب ميخندي يا گريه ميكني و يا اينكه ناله ميكني جوري كه انگار مثلاً 1 ساعت گريه كردي و نفست هنوز جا نگرفته . ديشب ميخنديدي . نميدونم بچه توي اين سن چه خوابي ميبينه . با خودم فكر كردم حتماً داره خواب ميبينه توي يه عالمه شيشه شير پرتش كردن و از خوشحالي داره ميخنده . يا يه پرتقال گنده ديده قد كره زمين و خوشحاله كه هر چقدر بخوره تموم نميشه . بعد دلم گرفت گفتم منم توي خوابش هستم ؟ خودم جواب خودم و دادم كه : از صبح تا شب تورو به اندازه كافي ميبينه . توي خوابش هم ميخواي بري !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بعد خندم گرفت كه چه كودكانه نشستم و دارم فكر ميكنم و جواب خودم هم ميدم . 

ملودي همه به من ميگن خوش بحال ملودي چون تو مامانشي . آخه من كودك درونم و خيلي دوست دارم و هميشه با كودك درونم زندگي ميكنم به خاطر همين اكثر بچه ها از با من بودن لذت ميبرن . كارايي ميكنم كه همه ميگن بابا چه حوصله اي داري . اما من واقعاً شخصيت كودكانم رو عاشقانه دوست دارم و تا زنده هستم نگهش ميدارم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)