ملودیملودی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

امان از دست ملودي وروجك ................

1390/8/15 9:42
992 بازدید
اشتراک گذاری

جونم براتون بگه ما حدود 20 تا از اين عروسك هاي حيوانات مگنتي روي در يخچالمون زديم كه بعضي هاش هم عكس ملودي زيرشون زده شده . از اونجاي كه دخمل ما مهارت روروئك سواريش خيلي خوب شده دائم از اين سر خونه ميره اون سر خونه . ديروز عصر بنده داشتم ظرف ميشستم كه ديدم ملودي صداش نمياد  ميدونستم توي آشپزخونه هست اما خب پشت سرم كه چشم ندارم برگشتم نگاه كردم ديدم داره يه چيزي رو ميجوه اول گفتم باز جورابش و در آورده و كله خرس بيچاره رو داره ميخوره دوباره مشغول شستن شدم اما يهو گفتم كه ملودي كه توي روروئكه نميتونه جورابش و درآورده باشه پس چي داره ميخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رفتم ديدم خانم از توي اون همه حيوون مثل خرگوش و جوجه و هزار تا موجود نازنازي موش رو انتخاب كرده و داره با اشتهاي كامل نوش جان ميكنه اولش حالم بهم خورد اما بعد مردم از خنده . و مجبور شدم عروسك هارو منتقل به بالاتر كنم تا دست وروجك نرسه . اي داد از دست ملودي فضولللللللللللللللللللل و كلي هم با در ماشين لباس شويي بازي كرد باز ميكرد . مي بست و هزار بار اين كارو تكرار كرد چون درش براقه مثل آينه خودش و ميديد خوشش ميومد .و كار جالب ديگه اين بود كه به جارو برقي و سشوار خيلي علاقه داره و توي خونه ما روزي حداقل 1 بار از هر كدوم استفاده ميشه . ديروز عصر داشتم جارو ميزدم ايشون فكر ميكرد قسمت مخزن جاروبرقي كه روي زمين كشيده ميشه داره باهاش بازي ميكنه و دنبال جارو توي روروئك ميرفت اينم طرف و اون طرف و ميخواست بگيردش . در كل به كار خونه خيلي علاقه داره الانم داره مچ دست من بيچاره رو فشار ميده با لثه هاش  كه دستش و ول كنم و بزارم فضولي كنه . فدات بشم عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)