ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

سلام سلام صد تا سلام

1390/6/22 9:48
1,303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستاي خوبي كه توي اين مدت كه ما نبوديم بهمون سر زدن و شرمندمون كردن . با اجازتون ديروز يعني 90/6/21 من و ملودي و باباش برگشتيم بوشهر . جاتون خالي خيلي خوش گذشت اول از همه براي اينكه من يه دونه برادر بيشتر ندارم و خيلي خوشحالم كه عقد كرد دوم اينكه بعد از مدت ها كل فاميل دور هم جمع بوديم . خيلي عالي بود . ملودي هم مثل هميشه خانوم بود و من و باباش رو اذيت نكرد. مراسم عقد هم خدا رو شكر به خوبي برگزار شد و كلي به همه ما خوش گذشت عروس هم كه ماشا الله خوشگل بود خوشگل تر هم شده بود . خلاصه جاتون خالي بود . تنها نكته بد اين بود كه يه روز اومدم وبلاگ و چك كنم ديدم خداي من هيچكدوم از عكس ها باز نميشه كلي مصيبت كشيدم تا دوباره همه عكس ها رو بزارم البته هنوز چند تاش مشكل داره كه وقت نكردم درستشون كنم . خيلي اعصابم خورد شد حتي تصميم داشتم ديگه ننويسم اما دوباره گفتم اشكال نداره . و باز مي نويسم . خيلي حس بديه انشا الله هيچ كدومتون تجربه اش نكنيد آخه واقعاً آدم كلي وقت ميزاره وقتني ميبينه اين طور ميشه احساس ميكنه تموم زحماتش بر باد رفته 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)